  • 31. Data: 2009-06-01 10:11:49
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > :-)
    > Jasne.
    > Chciałbym cię jednak zachęcić do dalszych prób, bowiem czasem może być
    > tak, że to ty nie rozumiesz, pomimo, że ci się wydaje.
    > I jeszcze jedna instytucja, gdzie realizuje się niewidzialna reka
    > rynku: "to w socjalistycznych firmach."
    > http://pl.indymedia.org/pl/2009/01/42016.shtml

    To nie jest zadna reka rynku tylko burdel na kolach.

    W _prywatnej_ firmie przyszedlby wlasciciej i kopami pogonil.
    Widziales, zeby kiedys zrobili tak za przeproszeniem "akcjonariusze"?

  • 32. Data: 2009-06-01 10:12:17
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Napisz jak mozesz dbac o "swoje pieniadze" majac 0.00001% akcji
    > jakiejs firmy?

    Mozesz nie miec wspomnianych 0.00001% akcji. Wiadomo, iż obecnie w 99,99999%
    akcje sie kupuje w celu "spekulacyjnym", a nie w celu otrzymywania dywidendy
    czy wpływania na rozwój firmy :)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 33. Data: 2009-06-01 10:14:43
    Od: "qvverty" <q...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Problem innych jest taki, że pozwolono takim korporacjom wyrosnąć do takiej
    > skali, że ich upadek może spowodować wywalenie na bruk całych miast, czego
    > boją się politycy, bo te miasta też głosują.

    polecam:
    http://www.polityka.pl/archive/do/registry/secure/sh
    owArticle?id=3363153
    ;)

  • 34. Data: 2009-06-01 10:17:51
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 12:07:18 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Nie poPiSuj się, ten bełkot działa tylko na ludzi z powyżeranymi szaymi
    > komórkami.

    Ale który bełkot? Bowiem mamy tu dwa poglady, do ktorych można by ten
    termin dopasować.
    No i co ma do tego pis i zachodnie granice?
    Piotr

  • 35. Data: 2009-06-01 10:24:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    qvverty wrote:

    > polecam:
    > http://www.polityka.pl/archive/do/registry/secure/sh
    owArticle?id=3363153
    > ;)

    Warto przeczytac.

  • 36. Data: 2009-06-01 10:26:57
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał w
    wiadomości nl...

    > Jeszcze prosze poruszyc temat górników, którzy pracują cieżko, ale
    > emeryture maja fundowaną przez innych...

    tak własnie - niestety - działa ten system: pracujący fundują emerytury
    emerytom:
    młodym i starym, prawdziwe i załatwiane...

  • 37. Data: 2009-06-01 10:53:40
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Mozesz nie miec wspomnianych 0.00001% akcji. Wiadomo, iż obecnie w
    > 99,99999% akcje sie kupuje w celu "spekulacyjnym", a nie w celu
    > otrzymywania dywidendy czy wpływania na rozwój firmy :)

    Oczywiscie - to golenie frajerow jest.

    A wystarczyloby wprowadzic podatek od obrotu kapitalowego...

  • 38. Data: 2009-06-01 13:08:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <001e3bc8$0$2041$c3e8da3@news.astraweb.com>,
    Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    > przypuszczam, że nie jest to specjalnie oryginalne. Japończycy mają
    > świra na punkcie pracy.

    To prawda. Bylem kiedys (juz mowilem) w zakladach Toyoty w UK.
    Przerazajace.

    TA

  • 39. Data: 2009-06-01 13:46:38
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości

    -nie-wolno-siadac/

    > a Canoniarze dorabiają takiego skur... który zabrał ludziom krzesła....

    Oszywiście. Pamiętajmy, że każde pstryknięcie Canonem powoduje, że
    prezes Sakamaki podbiera kolejne krzesło swojemu pracownikowi!
    Na szczęście u konkurencyjnych japończyków/chińczyków każdy pracownik
    siedzi w wygodnym fotelu i jest fachlowany przez dwóch murzynów.

    Tia... a za pare dni w ramach reperkusji, ktoś podrzuci jakieś inne,
    'konkurencyjne' zdjęcia z jakimś podobnym tekstem, na przykład z lini
    produkcyjnej D3 Nikosia w Tajlandii
    http://www.e-fotografija.si/templates/?a=1132&z=93&p
    age=2
    gdzie również nikt nie siedzi
    i bedzie kolejna buba, i kolejny powód do użalania się nad współczesnym
    niewolnictwem...

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 40. Data: 2009-06-01 14:16:16
    Od: JoannElle <j...@g...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Jeszcze prosze poruszyc temat górników, którzy pracują cieżko, ale
    > emeryture maja fundowaną przez innych...

    A to akurat jak wszyscy.

    Pozdrawiam, JoannElle

    --
    Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
    ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

    http://joannelle.digart.pl
    GG:2137641