  • 11. Data: 2013-04-22 08:28:53
    Temat: Re: [pr] Najtańsza sieć GSM na rynku? Ofensywa Biedronki
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Akarm" napisał:

    > Wiele aparatów telefonicznych widziałem i nie przypominam sobie
    > w żadnym sprzętu doświetlającego owe aparaty.

    Panie psorze, całym zdaniem?
    "... telefon musiałby być wyposażony w diodę doświetlającą zdjęcia robione
    wbudowanym weń aparatem fotograficznym."
    Lepiej? ;->

    > Jeszcze raz: aparat nie jest aparatem, jesteś pewien tego co piszesz?

    Telefon jest aparatem, ale aparat nie musi być telefonem ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2013-04-22 09:05:36
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-22 08:28, JoteR pisze:
    > "... telefon musiałby być wyposażony w diodę doświetlającą zdjęcia
    > robione wbudowanym weń aparatem fotograficznym."
    > Lepiej? ;->

    Bezsprzecznie.

    > Telefon jest aparatem

    Zgadza się. Na grupie poświęconej telefonii aparat kojarzy się przede
    wszystkim z aparatem telefonicznym.

    > aparat nie musi być telefonem

    Oczywiście.
    Aparatami nazywamy wiele urządzeń (i nie tylko urządzeń), dlatego
    konieczne jest doprecyzowanie o który z aparatów chodzi.
    Można przecież mieć na myśli aparat państwowy, czułkowy, rentgenowski,
    partyjny, tlenowy, ortodontyczny, golgiego, gębowy...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2013-04-22 10:12:00
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 22 Apr 2013 07:35:43 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >w E1080 jest coś takiego ale na zasadzie że wciskasz klawisz i masz
    >biały ekran, E1200 to nowszy model także nie wiem jak jest.

    Ale za to wspomniana wyżej nokia 100 posiada specjalną diodę na górze
    i jest to właśnie latarka:)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-04-22 13:55:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 22 Apr 2013 08:00:41 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Sun, 21 Apr 2013 22:53:41 +0200, dizel napisał(a):

    >A co ma byc za 79 zl ? W dodatku w Biedronce, przeciez to sklep dla
    >biedoty, masz na to slowo premiera (bylego) :-)

    Czy w Biedronce, czy nie ten telefon w innych sklepach też kosztuje
    podobnie więc argument nietrafiony.
    Druga rzecz to proszę nie obrażaj ludzi bo Biedronka jak Biedronka,
    różni ludzie w niej kupują, i wcale nie najbiedniejsi. Sklep jak każdy
    inny.

    >Moze, ale reszta ? Telefon dla emerytow ?
    >Bo ten telefon nie ma nic - mp3 bez pamieci, kolorowy wyswietlacz
    >chyba tylko po to zeby bylo zle w sloncu widac ...

    Może właśnie w taki target celują? Co ty myślisz że w Polsce sama
    młodzież mieszka, a co ludzie starsi to już do piachu mają iść i nie
    korzystać z nowinek?
    Wiadomo to nie jest oferta po to żeby konkurować z innymi opami,
    raczej jest to dodatek do oferty. Tak jak mbank mobile, tyle że mbank
    mobile jest w odwrocie, bre bank oszczędzać zaczął i teraz to samo już
    dotknie mbank mobile.
    Jest to oferta niszowa ale w niej nie chodzi o pozyskanie największej
    liczby klientów gsm tylko raczej pozyskanie/utrzymanie klientów którzy
    bywają w tym sklepie. Taki człowiek pójdzie po doładowanie, a przy
    okazji może jakieś zakupy zrobi. To jest czysty marketing.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-04-22 14:51:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    On Mon, 22 Apr 2013 08:00:41 +0200, "J.F."
    >Czy w Biedronce, czy nie ten telefon w innych sklepach też kosztuje
    >podobnie więc argument nietrafiony.

    Ceneo znajduje nawet za 56 .. biedronka zdziera, czy to razem ze
    starterem, i dlatego tak drogo ?

    >Druga rzecz to proszę nie obrażaj ludzi bo Biedronka jak Biedronka,
    >różni ludzie w niej kupują, i wcale nie najbiedniejsi. Sklep jak
    >każdy
    >inny.

    A to juz pretensje do premiera, bylego :-)

    Tym niemniej ... najubozszy telefon, za 60 zl, to zasluguje na
    okreslenie "dla biedoty" :-)

    >Może właśnie w taki target celują? Co ty myślisz że w Polsce sama
    >młodzież mieszka, a co ludzie starsi to już do piachu mają iść i nie
    >korzystać z nowinek?

    Ale jakich nowinek - telefonow komorkowych, czy ich nowoczesnych
    mozliwosci.
    Bo jak na telefon dla emeryta, to przydalyby sie duze klawisze, duzy
    czytelny wyswietlacz i radio (maryja).

    >Wiadomo to nie jest oferta po to żeby konkurować z innymi opami,

    Hm, to po co ?

    >raczej jest to dodatek do oferty.

    Ok, ale jakiej, sklepowej ?

    >Tak jak mbank mobile, tyle że mbank
    >mobile jest w odwrocie, bre bank oszczędzać zaczął i teraz to samo
    >już
    >dotknie mbank mobile.

    Poczekamy, zobaczymy. Na razie przedluzyl promocje ... do 3 maja :-)

> [...]
    >bywają w tym sklepie. Taki człowiek pójdzie po doładowanie, a przy
    >okazji może jakieś zakupy zrobi. To jest czysty marketing.

    Watpie. Pojdzie po zakupy, a przy okazji doladuje. I moze sie
    wscieknie jak bedzie nieczynne.
    A juz zapowiadaja doladowania on-line.

    J.

  • 16. Data: 2013-04-23 12:39:41
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 22 Apr 2013 14:51:06 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ceneo znajduje nawet za 56 .. biedronka zdziera, czy to razem ze
    >starterem, i dlatego tak drogo ?

    + koszty przesyłki to wyjdzie na to samo zresztą i tak nie każdy ma
    internet, i jest na tyle "ogarnięty" żeby zakupić taki telefon po
    dobrej cenie. Tu jest prosto , przychodzisz, kupujesz i jest git.
    Według mnie cena tego telefonu w sklepie jest dobra.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-04-23 21:26:40
    Temat: Re: [pr] Najta?sza sie? GSM na rynku? Ofensywa Biedronki
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-22 14:51, J.F pisze:

    > i radio (maryja).

    to akurat dałoby się osiągnąć w telefonie nawet bez podłączania
    słuchawek - jedyne radio które odbiera bez anteny (w blokach to i bez
    radia można go słuchać ;)

    Lukasz