  • 1. Data: 2014-08-04 19:51:21
    Temat: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: a...@g...com

    znajomy wpierdolil sie na zolty karmik moim autem.
    co zrobic jak znam tylko jego imie i nazwisko i date urodzenia?
    jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    wiecej danych nie znam.
    kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.
    thx za pomoc

  • 2. Data: 2014-08-04 20:17:33
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    > wiecej danych nie znam.
    > kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.

    ja akurat w ostatnim tygodniu jezdzilem trzema samochodami ludzi poznanych
    na wakacjach, jednego znam od trzech lat- spotykamy sie na tym samym
    osrodku, dwoch poznalem w tym roku.
    jako ze plywalismy na zaglach, w roznych miejscach rozne osoby sie dolaczaly
    i zamienialy trzeba bylo troche logistyki- i jezdzilem autami ludzi, ktorzy
    znaja tylko moje imie, telefon i miasto z ktorego pochodze;)

    tez sie zastanawialem jak by sie tlumaczyli z fotki;)

    na szczescie mazury to nie morze i nie pstrykaja po wioskach.

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2014-08-04 20:26:38
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 19:51:21 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    >
    > wiecej danych nie znam.
    >
    > kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.

    Płaczesz i płacisz. Zachow8ujesz dokumenty i zwracasz się do znajomego z refundację.

  • 4. Data: 2014-08-04 21:13:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 04.08.2014 19:51, a...@g...com pisze:
    > znajomy wpierdolil sie na zolty karmik moim autem.
    > co zrobic jak znam tylko jego imie i nazwisko i date urodzenia?
    > jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    > wiecej danych nie znam.

    No to podajesz tyle ile masz.

    Z próżnego i Salomon nie naleje...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 5. Data: 2014-08-04 21:38:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > No to podajesz tyle ile masz.
    >
    > Z próżnego i Salomon nie naleje...

    Czyli właściwie można pożyczyc auto wyimaginowanej osobie i nie ponosić
    konsekwencji: "pożyczyłem auto koledze z Anglii, nazywa sie on Michael
    Jones, nic wiecej o nim nie wiem, cos wspominal o powrocie do domu do
    Londynu we wtorek - szukajcie go sobie sami" tak?
    Brzmi to troche zbyt pięknie aby bylo prawdziwe... :-))))

  • 6. Data: 2014-08-04 21:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

> [...]
    > jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.
    > wiecej danych nie znam.
    > kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.

    Podaj dokładnie te dane ktore znasz, mozesz opisac okolicznosci dla
    uwiarygodnienia.

  • 7. Data: 2014-08-04 21:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Płaczesz i płacisz. Zachow8ujesz dokumenty i zwracasz się do znajomego
    > z refundację.

    Bo?

  • 8. Data: 2014-08-04 22:05:15
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 21:38:54 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
    >
    > Londynu we wtorek - szukajcie go sobie sami" tak?
    >
    > Brzmi to troche zbyt pięknie aby bylo prawdziwe... :-))))

    Bo nie jest prawdziwe. Chyba że ten bliżej nieznany dobry kolega jest murzynem i na
    fotce za kierownicą siedzi murzyn. Albo fotka jest w super jakości i z całą pewnością
    można wykluczyć że właściciel samochodu kierował.

  • 9. Data: 2014-08-04 22:07:02
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 21:58:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Bo?

    Może nie zwrócić się z prośbą o refundacje, przymusu nie ma.

  • 10. Data: 2014-08-04 22:34:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    > Londynu we wtorek - szukajcie go sobie sami" tak?
    > Brzmi to troche zbyt pięknie aby bylo prawdziwe... :-))))

    A jednak tak jest.
    ale nie przejmuj się - dwa razy podawałem juz praktycznie pełne dane osoby,
    brakowało jakiejs pierdoły a i tak pisali ze chca wiecej. Po olaniu ciepłym
    moczem sprawa umierała smiercią naturalną.

    Znajoma podała wszystkie dane poza data urodzenia, tez stwierdzili ze to za
    mało ale oczywiscie sprawy dalej nie pociągneli. Smiesznie...