    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Date: Mon, 4 Aug 2014 20:34:21 +0000 (UTC)

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czyli właściwie można pożyczyc auto wyimaginowanej osobie i nie ponosić
    > konsekwencji: "pożyczyłem auto koledze z Anglii, nazywa sie on Michael
    > Jones, nic wiecej o nim nie wiem, cos wspominal o powrocie do domu do
    > Londynu we wtorek - szukajcie go sobie sami" tak?
    > Brzmi to troche zbyt pięknie aby bylo prawdziwe... :-))))

    A jednak tak jest.
    ale nie przejmuj się - dwa razy podawałem juz praktycznie pełne dane osoby,
    brakowało jakiejs pierdoły a i tak pisali ze chca wiecej. Po olaniu ciepłym
    moczem sprawa umierała smiercią naturalną.

    Znajoma podała wszystkie dane poza data urodzenia, tez stwierdzili ze to za
    mało ale oczywiscie sprawy dalej nie pociągneli. Smiesznie...