  • 1. Data: 2014-08-04 09:14:25
    Temat: Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    Zatkał mi się odpływ wody z klimatyzacji i kapie pod nogi pasażera.
    Spędziłem w kanale z latarką prawie pół godziny i za cholerę nie umiem
    zlokalizować, gdzie jest odpływ, żeby do przetkać. Google też nie
    pomaga. Ktoś wie, gdzie szukać?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-08-04 12:28:23
    Temat: Re: Fiat Doblo. Gdzie jest odpływ wody z klimy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

    > Spędziłem w kanale z latarką prawie pół godziny i za cholerę nie
    > umiem zlokalizować, gdzie jest odpływ

    tu widać wąż
    http://www.fiatforum.com/doblo-guides/293451-cab-eng
    ine-bay-cable-route.html

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-08-04 13:06:36
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-04 12:28, PiteR pisze:
    > tu widać wąż
    > http://www.fiatforum.com/doblo-guides/293451-cab-eng
    ine-bay-cable-route.html
    Widziałem to, ale nijak nie pasuje mi to do Doblo.
    Tym niemniej dzięki.
    W końcu udało mi się znaleźć samodzielnie - cały wic polega na tym, że
    od spodu odpływu nie widać, ale po otwarciu maski na ścianie mniej
    więcej tam, gdzie nogi pasażera jest plastikowe czarne kolanko na oko 3
    cm średnicy zakończone na dole gumowym "ciulikiem". Wystarczyło go
    trochę poruszać i już się leje, gdzie trzeba.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-08-04 19:33:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-04 13:06, Jacek pisze:> W końcu udało mi się znaleźć
> [...]
    > cm średnicy zakończone na dole gumowym "ciulikiem". Wystarczyło go
    > trochę poruszać i już się leje, gdzie trzeba.

    Przepchaj sprężyną do przepychania kanalizacji :)
    Bo po "trochę poruszaniu" to za chwilę problem może wrócić.

  • 5. Data: 2014-08-04 19:39:45
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-04 19:33, Tomasz Pyra pisze:
    > Przepchaj sprężyną do przepychania kanalizacji :)
    > Bo po "trochę poruszaniu" to za chwilę problem może wrócić.
    Dostęp tam jest taki, że poproszę jakiegoś ginekologa, żeby to zrobił,
    bo mi się łapka nie mieści ;-)
    Jacek
    PS
    po poruszaniu gumową końcówką wypadła spora kulka "farfocli" więc liczę
    na minimum rok jazdy z suchym dywanikiem