    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Date: Wed, 6 Aug 2014 14:17:57 +0200
    <lrom10$qmg$2@node2.news.atman.pl> <lronge$eit$1@dont-email.me>
    <53e0047c$0$2152$65785112@news.neostrada.pl> <lrp2dk$qop$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <53e012f5$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <lrp6an$hdo$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <d...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <9...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <9...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <7...@g...com>

    On Wed, 6 Aug 2014 02:46:12 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

    > Czy wiesz że we Francji za rażące naruszenie kodeksu drogowego policjant, taki
    zwykły krawężnik, może na miejscu zarekwirować pojazd? Podskocz amerykańskiemu
    policjantowi. Jak przeżyjesz zobaczysz jak wygląda państwo policyjne.

    Ale oczywiście odróżniasz złapanie Cię na gorącym uczynku od karania Cię za coś tylko
    na podstawie prawa własności?
    Jak ktoś kogoś zabije na Twoim terenie, to też chcesz dostać wyrok za zabójstwo tylko
    dlatego, że jesteś właścicielem posesji?

    Ja nie ma obiekcji co do wysokości kar, mam objekcje do chodzenia władzy na skróty,
    rozumiesz analogię czy nadal nie bardzo?

    --
    pozdrawiam
    szerszen