  • Data: 2012-06-21 09:46:15
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Cze, 08:23, "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>
    wrote:

    > Mam takie same prawo do tego piepszonego parkingu jak on. Nie będę
    > za każdym razem wjeżdzał do garażu jak przyjeżdzam na pół godziny. Zwłaszcza
    > że przez pół dnia miejsce jest wolne i oczywiście nikt tam nie może się
    > zatrzymać bo on wieczorem nie ma gdzie wjechać !!

    > To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
    > ktoś urządza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo śmiałem zająć
    > JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.

    Ale rozumiesz, ze czlowiek ma prawo tam parkowac, a Ty nie masz prawa
    mu blokowac wyjazdu?

    Dlaczego uwazasz, ze urzadza sobie prywatny parking? Bo nie pozwala Ci
    blokowac swojego auta?

    Jesli kiedys wyjedzie, masz takie samo prawo jak on zaparkowac w
    miejscu zajmowanym obecnie przez niego i sie nie ruszac pare
    miesiecy.

    Rozumiem problem braku miejsc do parkowania i jednoczesnie istnienia
    zwyczaju posiadania strucli nieruszanych latami, ale poki jest to
    zgodne z prawem, niewiele mozesz zrobic poza zgloszeniem do SM.

    Co jesli wyjedziesz na 2 miesiace na wakacje, a jakis sasiad uzna, ze
    nie powinienes trzymac swojego "gruchota" na publicznie dostepnym
    miejscu i w akcie okazania swojej dezaprobaty odkreci Ci kola?
    Ucieszylbys sie?
    --
    amos