  • 71. Data: 2012-04-13 12:25:34
    Temat: Odp: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <g...@d...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Skoro SM ustaliła właściciela tzn że ma tablice rejestracyjne a więc
    > powyższy punkt nie ma zastosowania.

    Jak to nie ma?
    Rozumiesz co tam w zdaniu robi "lub"?

    Co najwyżej nie ma zastosowania pierwszych 5 słów.
    Reszta jak najbardziej ma zastosowanie.

  • 72. Data: 2012-04-13 12:50:19
    Temat: Re: Odp: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 13.04.2012 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Jak to nie ma?
    > Rozumiesz co tam w zdaniu robi "lub"?
    >
    > Co najwyżej nie ma zastosowania pierwszych 5 słów.
    > Reszta jak najbardziej ma zastosowanie.

    Zwłaszcza słowo "droga".

    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2012-04-13 21:08:32
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Dla żartu przecież.

    Mnie najwyraźniej bawią inne żarty.

    > PS
    > Znowu kolejny co stawia spację przed znakiem zapytania.
    > Tak uczą w szkołach teraz czy to jakiś odłam nowej ortografii?

    Spacja przed znakiem zapytania ? Musiało mnie nie być na tej lekcji. A może
    po prostu w czasach kiedy uczyłem się w szkole ortografii niewiele osób
    wiedziało
    co to spacja.

  • 74. Data: 2012-04-13 23:01:01
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Skoro SM ustaliła właściciela tzn że ma tablice rejestracyjne a więc
    > powyższy punkt nie ma zastosowania.
    >
    > Rozumiem że złomy powinny znajdować się na szrocie ale poszanowanie
    > własności to wyższa wartość nawet jak wg Ciebie to jest złom. Być może
    > właściciel ma do tego auta sentyment a może będzie chciał go restaurować,
    > może na razie nie ma na to środków itd.

    Na pewno. Stoi ten złom tylko po to żeby trzymać miejsce właścicielowi na
    drugie auto. Bo jednych odstrasza to, że mało za nim miejsca a innych
    przyklejona do niego kartka zakaz parkowania. Nawet jak trzeba płacić
    kilkaset zł OC (bo przy maksymalnych zniżkach chyba więcej nie wyjdzie)
    to się opłaci.

    A na https://zapytania.oi.ufg.pl mam BRAK DANYCH. I jak to mam niby
    rozumieć ? Bo to równie dobrze może być "nic nam nie wiadomo żeby
    miał ubezpieczenie czyli pewnie nie ma" a może być po prostu "może ma
    a może nie ma - nie wiemy".

  • 75. Data: 2012-04-13 23:04:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:jma494$aqc$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > rozumieć ? Bo to równie dobrze może być "nic nam nie wiadomo żeby
    > miał ubezpieczenie czyli pewnie nie ma" a może być po prostu "może ma

    Niestety to drugie - sprawdziłem własnie oba swoje - ten ubezpieczony w
    lutym jest, ten w marcu - brak danych.

    --
    Yogi(n)

  • 76. Data: 2012-04-13 23:17:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chochlik_drukarski wrote:

    > Mnie najwyraźniej bawią inne żarty.

    To może z drugiej strony podejdź?
    Znasz jakieś przepisy dotyczące przechowywania ruchomości
    typu fortepian w terenie?

    > Spacja przed znakiem zapytania ? Musiało mnie nie być na tej lekcji.
    > A może po prostu w czasach kiedy uczyłem się w szkole ortografii
    > niewiele osób wiedziało
    > co to spacja.

    To uzupełnij materiał z tej lekcji.
    Przed kropką na końcu zdania nie stawiasz spacji przecież.

  • 77. Data: 2012-04-14 09:31:33
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-11 22:07:43 +0200, "Jackare" <1...@t...com.pl> said:

    > Chciałbym usłyszeć racjonalne i uzasadnione prawnie wytłumaczenie
    > dlaczego trzymanie na parkingu pod blokiem auta nie używanego jest be,
    > a użytkowanego codziennie - cacy

    A próbowałeś nad tym pomyśleć, czy tylko żądasz, by ktoś to zrobił za ciebie?

    --
    Bydlę

  • 78. Data: 2012-04-15 21:34:17
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > A próbowałeś nad tym pomyśleć, czy tylko żądasz, by ktoś to zrobił za
    > ciebie?

    Przemyślenia nie mają tu nic do rzeczy- ja swoje mam i pisze o nich poniżej.
    Chcę zaś by wyjasnili mi to Ci którzy myślą że używając częściej samochodu
    mają jakieś większe prawa do przestrzeni publicznie dostępnej. A że jest ich
    tu wielu to zapewne mają oprócz własnego widzimisię jakieś twardsze
    argumenty w postaci np. przepisów. Ja uważam że prawa są równe dla tych co
    po prostu samochód posiadają i mają możliwość z takiego parkingu skorzystać.
    --
    Jackare

  • 79. Data: 2012-04-16 00:30:44
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-15 21:34, Jackare pisze:
> [...]
    > że prawa są równe dla tych co po prostu samochód posiadają i mają
    > możliwość z takiego parkingu skorzystać.

    Oprocz prawa jest jeszcze cos takiego jak kultura, szacunek dla innych i
    inne wartosci, ktore chyba sa Tobie obce, wiec moze sprobuje inaczej:

    Czy gdzies prawnie jest napisane, ze masz srac, sikac, jesc, pic i
    oddychac, czasem spac? A to robisz.
    Mowisz sasiadom dzien dobry? Ustepujesz starszym miejsca w autobusie?
    Usmiechasz sie do innych stojac w kolejce do kasy?
    Jezeli nie - to zacznij, zobaczysz, zycie stanie sie przyjemniejsze.
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 80. Data: 2012-04-16 08:59:25
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-13 23:01, chochlik_drukarski pisze:
> [...]
    > rozumieć ? Bo to równie dobrze może być "nic nam nie wiadomo żeby
    > miał ubezpieczenie czyli pewnie nie ma" a może być po prostu "może ma

    Nie ufaj do końca tej bazie - mnie już drugi rok z rzędu na tym samym
    numerze rejestracyjnym pokazuje 2 samochody u 2 różnych ubezpieczycieli.
    Po przedłużeniu ubezpieczenia przez około miesiąc było "brak danych", a
    ubezpieczałem około tydzień przed upłynięciem terminu poprzedniego
    ubezpieczenia.

    Nadal pokazuje wg numeru rejestracyjnego samochód, który sprzedałem rok
    temu - podobno do innej miejscowości, więc numery powinny się zmienić.

    Pozdrawiam
    Miroo