  • Data: 2009-02-24 18:39:19
    Temat: Re: powerlux czy quantuum?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abpc" <o...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:go16at$pvo$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości
    >

    > Jeśli masz ochotę komuś zepsuć imprezę to wybierz się na nią z
    > Quantuumami , najlepiej weź ich z sobą kilka aby rozrywka trwała
    > długo . W pewnym momencie rozejdzie się potężny swąd , zadymi i wywali
    > zasilanie w całym budynku .... to właśnie dało znać Twoje Quantuum ,
    > podnosisz rękę w górę i z rozbrajającą miną mówisz to moje ....
    > nie zdradź się przypadkiem przed uczestnikami imprezy ile tych lampek
    > jeszcze posiadasz , zepsujesz cały efekt :) Ale nic za darmo ... Twoją
> [...]
    Hehe, ja miałem podobne doświadczenia z ELFO starej serii.

    - kondensator na płytce fotoceli,
    - kondensatory wspomagające na płycie głównej (eksplozja i dym), wymiana we
    wszystkich,
    - transoptor,
    - triak (kilka razy, tylko raz ze względu na niewłaściwy bezpiecznik
    pilota),
    - siakiś rezystor większej mocy (wymieniony we wszystkich)

    To wszystko rozłożone na trzy lampy, używane dość sporadycznie. Mam
    wrażenie, że czegoś zapomniałem...

    Ponadto piloty w lampach migają nerwowo...

    Pierwsze dwa moje quantuumy wykonały w ciągu czterech dni ok. 2000 błysków,
    działając bezawaryjnie.
    Generalnie włączam je niezbyt często, bo na wyjazdach zastąpił je zestaw
    SB800/900, a w studio pracuję rzadziej.