  • Data: 2009-02-25 08:39:46
    Temat: Re: powerlux czy quantuum?
    Od: Czarek <4...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lut, 16:09, darkelf <d...@d...darkelf> wrote:

    > OK, dziękuję za ostrzeżenie.

    Jedna opinia to mało; poczytaj jeszcze, co napisał Ryszard Mościcki,
    który kupił te lampy ode mnie:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/br
    owse_thread/thread/17e76f44828e2bc8?hl=pl&q=quantuum
    +group:pl.rec.foto.*#
    Cytuję konkluzję:
    "Pozdrawiam wszystkich ceniących piękno i chcących to piękno uwiecznić
    na CMOSie, ale zastanówcie się proszę zanim kupicie kolejny chiński
    szajs, który co prawda ślicznie wygląda (ja niemalże zakochałem się w
    tych lampach i wszem wobec się chwaliłem jakie one są wspaniałe...)
    Może trzeba nie jeść przez jakiś czas, nie pić, nie.... aby nazbierać
    na cuś na prawdę niezawodnego.... "

    > A ile kosztuje 300ws?
    > I gdzie?

    Są różne modele, więc nie będę się wypowiadał. Na pewno nie jest to
    klasa cenowa chińszczyzny, ale ja mam zestaw Contra E od 10 lat i poza
    wymianą palników (bo się zużyły, normalne) nie musiałem przy nich nic
    robić. Porozmawiaj z Piotrem Paszkiewiczem, on jest dystrybutorem:
    http://www.hensel.pl

    Czarek