  • Data: 2009-02-25 09:14:00
    Temat: Re: powerlux czy quantuum?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek" <4...@g...de> napisał w wiadomości
    news:c14569d0-8db4-4c30-99f9-6a46cdb7bd90@o36g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 19:41, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    >No jest, ale co z tego? :-> Chcesz kolejnych kłopotów podpinając
    >chiński osprzęt?

    LOL

    http://www.youtube.com/watch?v=JRJ_RwMSvcw

    No i jak się uświni, to go wywalasz, a nie martwisz się.
    Mam trohcę softboxów (właśnie z Quantuuma, kolega ma z AFE), i naprawdę nic
    specjalnego się z nimi nie dzieje.
    Nakładka "spot" (ta z soczewkami), działa, plaster miodu w słoneczku może i
    słabo się trzyma, ale rzuć ceną za słoneczko 70cm Bowensa lub Hensela. Za
    chińskie dałem niecałae 500zł.
    Generalnie, mniej jest kłopotów z chińskimi softboxami niż ze spłatą karty
    kredytowej.

    >Pracowałem i na jednych, i na drugich i dla mnie Bowens nie umywa się
    >do Hensla.

    Na czym polegają różnice?
    Jaki sprzęt porównujesz? Jakie są różnice w cenie? Compacty czy generator?
    No i finalnie - dlaczego nie Bron lub Profoto? A może Elinchrom?

    Marcin