    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Date: Mon, 13 Mar 2017 06:26:55 +0100
    <oa1rqk$t06$1@news.mixmin.net> <oa2t3d$omq$1@node2.news.atman.pl>
    <oa2tnl$rh2$1@news.mixmin.net> <oa2v8v$scl$1@dont-email.me>
    <58c506b6$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <oa3a1r$12c$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oa3dec$12c$6@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oa3kih$def$4@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oa45dm$35e$4@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 12.03.2017 o 23:00, Budzik pisze:

    > Czyli jednak zdarza sie...

    Tak - zdarza się. Prawie zawsze jak pieszy wejdzie bez "pozwolenia"
    kierowcy.

    > Ja nie demonizuje problemu, oczywiście ze wiekszosc chodzi ok.
    > Ale sa tacy, ktorzy sa zaskoczeni, widac to w momencie kiedy podjezdzam do
    > pasów, staje i wtedy widza auto kątem oka i czasami delikatnie się
    > przestrasza. Najczesciej jest to spowodowane obsługa smartfona w czasie
    > przechodzenia.

    Myślę, że nie masz się czym chwalić. Straszenie pieszych na przejściach...

    > A do wypadku wystarczy ze jeden idzie głupio...

    I drugiego co głupio prowadzi. A w zasadzie pierwszego.

    > Oczywiście ze jestem - w wiekszosci przypadków. Ale wystarczy raz sie
    > pomylic i trafic na takiego co to go nic nie obchodzi bo on ma
    > pierwszenstwo.
    > I klopot gotowy. Zwłaszcza dla niego.

    Prawdziwy z ciebie socjalista - tak się o innych troszczysz;)

    > Może tam ucza myslenia zamiast bezmyslena patrzenia na sygnalizator i
    > czerwone / zielone...

    O - na zielonym też pierwszeństwo chcesz odbierać? Myślenie swoją drogą,
    zasady swoją - to się nie wyklucza.

    > Złe porównanie, bo tutaj masz możliwośc samemu zapobiegać.

    Tam też - na przykład żeby nie dostać kosy na ulicy można nie wychodzić
    z domu.

    > Jeżeli masz możliwośc zapobiec morderstwu, to tak - powinienes to zrobić.

    Więc powinieneś siedzieć w domu. I najlepiej nie mieć niczego, żeby nie
    prowokować.

    > No wiem ze tak zabrzmiało.

    Patrz - a w krajach gdzie wbijają wszystkim do łba, że pieszy na
    prtzejściu ma pierwszeństwo brzmi to jak jakiś głupi żart. U nas jak
    widzisz nie.

    > Rozumiem. Cóż, masz prawo do głupich pomysłów i ignorowania takich spraw
    > jak masa, predkosc poruszania sie etc.

    No przecież piszę, żabyś nie ignorował. Taki tir wązy ponad 40 ton i
    porusza się do 90km/h. Jak możesz to ignorować i bezmyślnie korzystać z
    pierwszeństwa. Przecież tirmen może się poymylić. Tych tirów nie jest
    znów tak dużo - co ci szkodzi zatrzymać się raz na 5 minut, nawet jak
    masz pierwszeństwo? ;)

    A j ci jeszcze raz powatrzam, ze na odwrót - tam gdzie się wbuja
    wszytkim do łba. że pieszy ma pierwszeństwo, tam jest bezpiecznie.

    Shrek