  • 1. Data: 2010-03-30 17:55:10
    Temat: poszukuje loga preclowego
    Od: Odys <o...@t...pl>

    jak w temacie

    Odys
    --
    XLH883 ( Grupa Lublin )

  • 2. Data: 2010-03-30 18:34:35
    Temat: Re: poszukuje loga preclowego
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:ca84db94-d788-46c3-833a-2d925dc34f58@l25g2000yq
    d.googlegroups.com...
    > jak w temacie

    poszlo na priv

    b.

  • 3. Data: 2010-03-30 18:46:09
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Odys pisze:
    > jak w temacie
    >

    > Odys
    > --
    > XLH883 ( Grupa Lublin )
    Ze sie tak czepie niechcący: spacji Ci Odysie zabrakło w delimiterze:)

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

  • 4. Data: 2010-03-30 19:10:08
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 20:34:35 +0200, Budyn napisał(a):

    > poszlo na priv

    W jakim to masz formacie?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-03-30 19:55:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > W jakim to masz formacie?

    corel

    b.

  • 6. Data: 2010-03-30 22:17:30
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 30 Mar, 21:55, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisa w wiadomo
    cinews:1qysw9g2gmp3k.1jgx1mthphkcl.dlg@40tude.net...

    > corel
    >
    > b.
    jest blad w tym logo, bo to co mi przyslales to nie jest orginal,
    ma jedno skrzydelko zamiast 2ch :)

    Odys

    --
    bez stopki

  • 7. Data: 2010-03-30 22:18:56
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 30 Mar, 20:46, Qlfon <r...@l...pl> wrote:
    > Odys pisze:> jak w temacie

    > Ze sie tak czepie niechcący: spacji Ci Odysie zabrakło w delimiterze:)
    >
    > --
    > Qlfon, Lublin - w końcu:)

    pies tracał delimitery

  • 8. Data: 2010-03-31 05:57:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:55:16 +0200, Budyń napisał(a):

    > corel

    To jeżeli mógłbym prosić, to pchnij mi to też na emaila - 'sebsob' na
    'gazeta pl'

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-03-31 07:23:17
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >jest blad w tym logo, bo to co mi przyslales to nie jest orginal,
    >ma jedno skrzydelko zamiast 2ch :)

    Precle juz nie te :-))) Ale takie było na rajdzie chlorowym - mozesz
    podtrzymać dumne, acz krótkie, tradycje. ;)

    b.

  • 10. Data: 2010-03-31 07:59:58
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    > Użytkownik "Odys" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Precle juz nie te :-))) Ale takie było na rajdzie chlorowym - mozesz
    > podtrzymać dumne, acz krótkie, tradycje. ;)

    No to jeszcze zostal tylko 234 lub Wafel z tych ktorzy moga to miec w
    oryginale.

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto