  • Data: 2016-01-13 18:16:12
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2016-01-13 o 12:50, J.F. pisze:
    [...]
> [...]
    C5%82owy.html

    >Azotyn sodu bardzo skutecznie hamuje rozwój Clostridium botulinum.
    >Bez niego byłoby dopiero "zabawnie".
    >Fakt, że jest sztandarowym "chłopcem do bicia" dla wszelkiej maści
    >"ekologów" wynika tylko z durnoty tych ostatnich.

    Trucizna tym niemniej tez jest. 71mg/kg ... trzeba by go zjesc ze 4
    gramy.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_nitrite
    warto doczytac i te nitrozoaminy.

    O ile wiem, to to stare, dobre peklowanie azotanem potasowym,
    powodowalo wlasnie powstanie azotynow, ktore byly aktywnym srodkiem
    hamujacym.
    Wiec od dluzszego czasu dodaje sie od razu azotyny.

    J.