  • Data: 2016-01-18 11:40:19
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:n7bg7b$6r6$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "yabba"

    > Nie rozwinęła, to nie znaczy, że ma się źle. Wolę kupować w sprawdzonym
    > sklepiku, który dba o jakość towaru, niż w megamarkecie, który stawia na
    > ilość, a nie na jakość i "przedłuża" datę przydatności do spożycia.
    > ---
    > Ale tak na zdrowy rozum ... prawdopodobieństwo, że sklep będzie zmuszony
    > fałszować towar czy opakowanie by go sprzedać jest większe w hipermarkecie
    > czy w małym sklepie ? Jak mały sklep miałby dbać o lepszą jakość produktu
    > jak już na wstępie każdy dostawca towaru do takiego sklepu potraktuje go
> [...]

    W hipermarkecie liczy się zysk, który mało zależy od zadowolenia klienta.
    Jak jeden klient odejdzie, to mała strata. A kierownik stoiska może
    pochwalić się sprzedaniem 100% zalegającego towaru.
    W małym sklepie jest większa pokusa, bo jeden przeterminowany serek to
    wymierna strata w małym sklepie. Klientów mało, to też strach ich
    zniechęcać.
    W supermarketach można kupować bezpiecznie rzeczy pakowane oryginalnie przez
    producenta. Chociaż i tak kiedyś były artykuły, że jakiś producent robił
    "refurbished" starym kiełbaskom.
    Dbanie o lepsza jakość produktu, to przechowywanie go w odpowiednich
    warunkach, nie sprzedawanie przedatowanych produktów. Nie stosowanie
    sztuczek z mniejszymi opakowaniami.

    Dlaczego dostawca ma gorzej traktować mały sklep? Kiedyś czytałem, że
    producenci najmniejszy zarobek (na sztukę towaru) mają na hipermarketach, bo
    oni bardzo zbijają cenę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba