  • Data: 2015-12-30 23:13:42
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:6c1c441e-0e11-4bf5-8419-d95e33d5f458@googlegrou
    ps.com...
    > Każdy ma jakąś rzecz o którą dba, długopisów nie gubię i kupuję porządne,
    > z prostej przyczyny - dreszcze mnie przechodzą, jak mam pisać tymi
    > pachnącymi benzenem drapiącymi wkładami z długopisów, które kupuje się na
    > kilogramy. Nie jestem jakimś penmanship-filem, nie zamawiam w japońskich
    > manufakturach ręcznie wykonanych piór z żółwich skorup, ale tandety w tym
    > zakresie nie znoszę.
    > Przyrządy kuchenne to samo, widzę, jak znajomi zajeżdżają w kilka miesięcy
    > jakąś teflonową/tanioceramiczną patelnię, a mojej ukochanej patelni z
> [...]

    Ale pomyśl, że w słuchawkach za 2,50 masz na codzień
    gorszy komfort - owszem, jak się zepsują to do kosza,
    ale zamieniasz na nowe, też za 2,50, też kiepskie, też drapią
    w uszy, też charczą jak pójdą basy (lub basów brak w ogóle).
    Używanie latami takich słuchawek za 2,50 to jest to samo mniej
    więcej co pisanie jednym z paczki 50 długopisów BIC.