  • Data: 2015-11-23 22:11:20
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem czy pięć lat to "sporo później", ale Windows 95, to już była
    > całkiem inna klasa niż równolegle istniejący Mac OS -- toto nawet
    > nie miało multitaskingu *w systemie*, jeden zawieszony program kładł
    > wszystko. A wbrew temu co się powtarza, takie zwiechy były częste.

    Chyba o innym Apple mówisz :)
    W tym czasie miałem Quadrę 660 AV.
    To, co mógł tamten komputer, to dla PC było nieosiągalne.

    Nie bez powodu wtedy na tym komputerze robiłem "z palca" rzeczy, które
    mi przynosiła zaprzyjaźniona agencja reklamowa - filmy reklamowe itp.
    multimedia.

    A poważny problem z systemem pamiętam jeden - na OS 9.
    Ku mojemu zdumieniu okazało się, że mam wirusa, który mi coś namieszał -
    już nie pamiętam co, ale pamiętam że była walka.
    To był jeden raz.

    Od przejścia na OSX - nigdy, a mam na przykład właśnie starą G5 ( z
    uwagi na niektóre programy PPC, które lubię) - system tam jest od
    kupienia, czyli 2006. Zero problemu.

    > No właśnie to nie jest faktem. To mit.

    U mnie ten "mit" się sprawdzał. Wielokrotnie po walce z podłączeniem
    czegośtam do windows - po przejściu na maka działo "od ręki".
    Nie pamiętam problemów.

    Nie - przepraszam - pamiętam jeden - jakiś problem był ze starą kamerą
    CANONA pod iMovie, coś tam się nie chciało komunikować. Znaczy
    sterowanie kamerą nie chciało działać spod iMovie.

    > Jakby nie poszło, to by go już nie było. To chyba oczywiste.

    To być może.