  • Data: 2015-11-23 22:51:17
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > Chyba o innym Apple mówisz :)
    > W tym czasie miałem Quadrę 660 AV.
    > To, co mógł tamten komputer, to dla PC było nieosiągalne.
    >
    > Nie bez powodu wtedy na tym komputerze robiłem "z palca" rzeczy, które
    > mi przynosiła zaprzyjaźniona agencja reklamowa - filmy reklamowe itp.
    > multimedia.

    W 1990 to był w praktyce jedyny system (dla zwykłych ludzi), na którym
    dało się robić w grafice. Nawet po '95 konkurencja była słaba. Nie stoi
    to w sprzeczności z faktem, że system był do kitu (nawet w porównaniu
    z wyrobem Microsoftu), zwłaszcza w kwestii braku multitakskingu. Ale
    jak ktoś siedział cały czas w jednym kobylastym programie, to tej wady
    nie widział. No chyba że prypadkiem trącił w jeden z kabli łączących
    łańcuch fafnastu urządzeń SCSI.

    > U mnie ten "mit" się sprawdzał. Wielokrotnie po walce z podłączeniem
    > czegośtam do windows - po przejściu na maka działo "od ręki".
    > Nie pamiętam problemów.

    "Brak problemów z podłączeniem czegoś" nie oznacza jeszcze wygody.
    Był nieergonomiczny, czyli niewygodny. Choć oczywiście łatwy do
    opanowania.

    --
    Jarek