eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Mon, 23 Nov 2015 18:34:49 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <n2vioa$9d5$1@mx1.internetia.pl>
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <n2sjd2$4g0$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 78.10.177.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1448300106 9637 78.10.177.126 (23 Nov 2015 17:35:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Nov 2015 17:35:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:689059
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Budyń"

    > pralka zepsuła zaraz po gwarancji bo klient przyjdzie kupić nową i
    > zarobimy
    > więcej" się nie zgodzę, bo to jest strategia nielogiczna. Nie wiem jak Ty,
    > ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od zakupu pralka
    > Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie krzywdę i kupiłby
    > następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga lub LG.

    ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo. Zatem co robie
    gdy sie popsuje? Kupuję najtanszą dowolnego producenta. Ale gdyby pojawil
    sie taki z 10letnia gwarancją to kupie drożej u niego.
    ---
    Gwarancję dzisiaj można kupić. Może nie 10-letnią, ale 5-cio już tak.

    > Prawda jest niestety inna. Każdy z producentów ma tylko mały trójkątny
    > "serek" z wielkiego torta jakim jest rynek pralek. Tego torta dzieli z
    > innymi producentami. Najlepszą strategią rynkową jest produkować właśnie
    > trwały, niezawodny sprzęt jak najtaniej, aby przy kolejnej rotacji sprzętu
    > zadowolony z produktu klient nie poszedł do konkurencji!

    Gdy sprzet jest trwaly i niezawodny to klient nigdzie nie pojdzie. A tak to
    ci z LG kupią simensa, ci co mieli simensa kupią boscha, a obrazeni na bocha
    kupia LG. Po co psuc takie samonakrecajacy sie biznes?
    ---
    Po to by nie poszli do chińczyka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: