eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Data: 2015-11-23 18:34:49
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Budyń"

    > pralka zepsuła zaraz po gwarancji bo klient przyjdzie kupić nową i
    > zarobimy
    > więcej" się nie zgodzę, bo to jest strategia nielogiczna. Nie wiem jak Ty,
    > ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od zakupu pralka
    > Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie krzywdę i kupiłby
    > następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga lub LG.

    ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo. Zatem co robie
    gdy sie popsuje? Kupuję najtanszą dowolnego producenta. Ale gdyby pojawil
    sie taki z 10letnia gwarancją to kupie drożej u niego.
    ---
    Gwarancję dzisiaj można kupić. Może nie 10-letnią, ale 5-cio już tak.

    > Prawda jest niestety inna. Każdy z producentów ma tylko mały trójkątny
    > "serek" z wielkiego torta jakim jest rynek pralek. Tego torta dzieli z
    > innymi producentami. Najlepszą strategią rynkową jest produkować właśnie
    > trwały, niezawodny sprzęt jak najtaniej, aby przy kolejnej rotacji sprzętu
    > zadowolony z produktu klient nie poszedł do konkurencji!

    Gdy sprzet jest trwaly i niezawodny to klient nigdzie nie pojdzie. A tak to
    ci z LG kupią simensa, ci co mieli simensa kupią boscha, a obrazeni na bocha
    kupia LG. Po co psuc takie samonakrecajacy sie biznes?
    ---
    Po to by nie poszli do chińczyka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: