eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!
    testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n2sdac$p2f$1@node2.news.atman.pl>
    <n2seqk$jdb$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <n2sjd2$4g0$1@dont-email.me> <5652cf96$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <5652daff$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <5652edf5$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Mon, 23 Nov 2015 12:31:11 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 19
    Message-ID: <5652f8ff$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.115.74
    X-Trace: 1448278271 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.30.115.74:54426
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2023
    X-Received-Body-CRC: 1524600145
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:688994
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Mon, 23 Nov 2015 11:44:05 +0100, Maciek <m...@p...com> wrote:
    >> Marketing, marketing i jeszcze raz marketing a klient łyknie
    wszystko i
    >> częściej. To jest najważniejsze.

    >Wyczuwam gorycz. Co zatem proponujesz?

    a) nie wierzyc w marki, tylko w dlugosc gwarancji,
    b) jakies unijne rozporzadzenie, aby taki sprzet mial 3-5 lat
    gwarancji ? Ewentualnie dostep do czesci zamiennych, po cenie nie
    wyzszej niz gotowego wyrobu, tzn zeby suma nie przekraczala ...

    Bo inaczej to sie chyba nie da - klient sam wybiera towar tanszy ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: