    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Sun, 22 Nov 2015 21:39:58 +0100

    Powitanko,

    > Czekam kiedy unia, nich sie cholera raz przyda, nakaze dac gwarancje na sprzet
    10letnią, z pełnym dostepem czesci zamiennych i ich ceną okresloną na nie wiecej niz
    30% ceny produktu.

    Oczekiwanie, ze Unia zrobi cos sensownego jest tak samo realistyczne,
    jak wymaganie ode mnie, bym spiewal sopranem koloraturowtym. Jak narazie
    wprowadzili RoHS, oczywiswcie wymagac moga 10 lat gwarancji przy tym,
    podobnie jak niskiej emisji CO2 w procesie spalania paliw, gdy kazdy kto
    chemii w podstawowce nie przespal, wie jaka ilosc CO2 powstanie ze
    spalenia okreslonej ilosci paliwa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa