  • Data: 2015-11-22 17:04:15
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > Dodam, że piszę to z przykrością, jako użyszkodnik maków od 1990 roku
    > (teraz też piszę z maka).
    > I choć zawsze lubiłem OS Apple, i ich komputery, to to co robią w
    > dziedzinie elektroniki użytkowej, patentów, "ochrony" (vide próba
    > przejęcia domeny ap.pl ) to się w głowie nie mieści...

    Używałem nawet przed 1989. Nigdy nie lubiłem, głównie z powodu niewygody
    systemu operacyjnego -- ale wiem skąd to się brało, po prostu taki
    niewygodny i wkurzający brakiem ergonomii interfejs użytkownika łatwiej
    sprzedać na tzw. dziwiczym rynku, tym, dla których to był pierwszy
    komputer w życiu. I mają też oni zwoje metody, by sprzedać kolejne modele
    tym samym ludziom. Da się to zrobić bez postarzania. Że się baterii nie
    da samemu wymienić? No nie da się. Widziały galy co brały.

    --
    Jarek