eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Data: 2015-11-22 16:18:17
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 15:30:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > pralka zepsuła zaraz po gwarancji bo klient przyjdzie kupić nową i zarobimy
    > więcej" się nie zgodzę, bo to jest strategia nielogiczna. Nie wiem jak Ty,
    > ale każdy rozsądny klient, będzie pamiętał że po dwu lat od zakupu pralka
    > Boscha padła i musi kupić nową. Myślisz że zrobi sobie krzywdę i kupiłby
    > następnego Boscha? Nie! Pójdzie i kupi pralkę Samsunga lub LG.

    ta logika bierze w łeb gdy wszyscy producenci robia tak samo. Zatem co robie gdy sie
    popsuje? Kupuję najtanszą dowolnego producenta. Ale gdyby pojawil sie taki z 10letnia
    gwarancją to kupie drożej u niego.

    > Prawda jest niestety inna. Każdy z producentów ma tylko mały trójkątny
    > "serek" z wielkiego torta jakim jest rynek pralek. Tego torta dzieli z
    > innymi producentami. Najlepszą strategią rynkową jest produkować właśnie
    > trwały, niezawodny sprzęt jak najtaniej, aby przy kolejnej rotacji sprzętu
    > zadowolony z produktu klient nie poszedł do konkurencji!

    Gdy sprzet jest trwaly i niezawodny to klient nigdzie nie pojdzie. A tak to ci z LG
    kupią simensa, ci co mieli simensa kupią boscha, a obrazeni na bocha kupia LG. Po co
    psuc takie samonakrecajacy sie biznes?


    b.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: