  • Data: 2015-11-22 16:22:17
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a jednak przechwalasz się, że brałbyś w tym udział jako producent.
    > Przyznajesz się, że współpracowałbyś przy przestępstwie/oszustwie.

    Na razie nie muszę się tłumaczyć, bo nie wdrożyłem :)
    A czy bym wdrażał ? Zasadniczo - ja nie sprzedaję tego co produkuję
    przeważnie.

    Ja wykonuję zamówienie. Czy producent broni powinien odmówić jej
    produkcji, bo służy do zabijania ? Nie wiem.
    Na razie cieszę się, że nie musiałem takiego zlecenia zrobić.

    > Bozia?
    W Polsce to jest tzw. Siła Wyższa, jeśli wolisz :)

    > Nic prostszego również wykryć tego typu działanie producenta.
    > I wystawić mu sprawę w sądzie. I ją wygrać. I dostać wraz z innymi
    > klientami których się skrzyknie do kupy masowe odszkodowania.
    > Tylko krótkowzroczny producent typu "dziura w ścianie",
    > "dwuosobowa firma w garazu" zdecydować się może na taką głupotę.

    Nie sądzę. Nawet - z pewnością nie.
    Odszkodowanie być może - ale nie ode mnie, tylko od tego, kto to
    sprzedaje. Ja realizuję zamówienie. Dopóki spełniam normy, wymogi
    bezpieczeństwa itp. - nie moja sprawa, co i jak realizuje urządzenie.

    > Z własnego doświadczenia wiem, że to niezawodne urządzenia.
    > Żadna z moich drukarek atramentowych nie padła po gwarancji.
    > A miałem tych drukarek sporo, od pierwszej HP InkJet 500 czy 550.
    > Kiedy to było??? Chyba w 1995 roku? A może nawet wcześniej?

    No to może koledzy z grupy się wypowiedzą, jaka jest statystyka.
    Bo ja nawet nie zliczę drukarek, które porozbierałem na silniczni, bo
    nie było sensu naprawiać.

    Jedna nadal stoi (Brother) - padła literalnie 2-3 mce po gwarancji.
    A szkoda, bo była na tanie tusze, i dość ogólnie fajna.

    > Jednym słowem teorie spiskowe, ludzie gadają, krowy się nie doją
    > a kury jaj nie niosą...

    Tak tak, spiskowe :)
    Jak wszystko co nie pasuje do "mainstreamu", co nie ?

    > To jest coś innego. To nie jest celowe POSTARZANIE.

    Nie ? Uniemożliwienie userowi korzystania z urządzenia, które padnie po
    określonej ilości ładowań baterii (zbliżonej do czasu gwarancji), choć
    spokojnie można by to zrobić - nie jest "planowanym postarzaniem" ?
    A czym ? Pewnie "planowaniem sprzedaży" ? :)

    > Dokładnie tak samo jest w laptopie Apple.
    > Wystarczy zapytać sprzedawcy: "Czy ten MacBook ma akumulator
    > wymienialny przez końcowego użytkownika?" odpowiedź "Nie.".
    > Gdzie tu jest jakieś oszustwo, albo potrzeba sprawy sądowej,
    > Twoim zdaniem?

    Różnica jest tak, że u mnie nie ma takiej możliwości, bo to jest
    specjalistyczne urządzenie, od którego może zależeć bezpieczeństwo
    ludzi, a nie elektroniczny gadżet dla każdego.