eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyposlizgRe: poslizg
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: poslizg
    Date: Sat, 25 Feb 2012 12:03:52 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 40
    Message-ID: <jiaf6p$g9v$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ji8de3$a5b$1@inews.gazeta.pl>
    <nepcuxuqok9a.19ghjdfketpte$.dlg@40tude.net>
    <ji8vpk$3kj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178-36-16-154.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330167833 16703 178.36.16.154 (25 Feb 2012 11:03:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Feb 2012 11:03:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ji8vpk$3kj$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: alexb
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2436403
    [ ukryj nagłówki ]


    "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> wrote in message
    news:ji8vpk$3kj$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> O tym że prędkość graniczna się zbliża świadczy pisk opon (no może nie na
    >> mokrym) - w każdym razie jak samochód się trochę ślizga, to nadal można
    >> pojechać jeszcze szybciej.
    >
    > Zalezy od opon.. część się po prostu ślizga i nie piszczy.
    >
    > Zawieszenie to jedno ale najważniejsza jest opona. Różnica pomiędzy
    > dogrzanym slickiem a cywilną jest naprawdę spora... niewspominając już o
    > tym jak łagodniej "puszcza" sportowa opona.
    >
    >> Jak WRC przeleci zakręt 160 to tak na oko N-grupa 150, cywil 140, Polonez
    >> 130, Tico 120.
    >
    > Myśle, że różnica (WRC, N a reszta) choćby ze względu na opony może być
    > większa...

    Miedzy oponami cywilnymi ten jest bardzo duza roznica. I nie mowie o oponach
    ze skrajnie roznych polek - sprawdzilem to miedzy prawie niezuzytymi
    Dunlopami SP 300 Sport a GY HydraGrip (rozmiar identyczny): tam, gdzie
    Dunlopy wpadaly w poslizg, GY nawet nie drgnely z zaplanowanego toru jazdy
    (trzymaly nawet przy 10km/h wiecej). Musze przyznac, ze Dunlopy piszczaly
    ostrzegawczo i lagodnie wchodzily w poslizg wszystkimi 4 kolami :-)
    (poprzednim autem regularnie poznym wieczorem przejezdzalem przez pusty
    zakret, na ktorym testowalem przyczepnosc :-)

    >> Tu jeszcze ma szansę wykazać się ESP ładnie wybaczając spory wachlarz
    >> błędnych reakcji.
    >
    > ESP nie przekręci za pacjenta kierownicy niestety...

    Przy niewielkim poslizgu wyprostuje, albo pomoze wyprostowac ten samochod.


    --
    Axel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: