  • 21. Data: 2009-06-12 08:28:17
    Temat: Re: positiv - laminat z TME - pytanie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Hello Sundayman,
    >
    > Friday, June 12, 2009, 1:00:16 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie lubię kogutka i mam go w killfile od jego pierwszych występów na
    > pl.misc.samochody. Ale jeszcze bardziej nie lubię bezsensownego
    > dziadowania i pyskowania na grupie. Dlatego też polecam:
    >
    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan                            mailto:r...@p...pl
    > Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :)

    To mi krzywdę zrobiłeś tym killfile. Wychodzi że masz inteligencję mojego kota.
    Jak czegoś nie widzi to uważa że tego nie ma. Ile Ty masz lat. Wychodzi że głowa
    radziecka a rozum jak u dziecka. Ja wole przeciwników wysyłać na peron tutaj
    http://ntg.bocznica.org/. Za dużo ich tam nie ma. Tak że sobie specjalnie nie
    pomędzisz.

  • 22. Data: 2009-06-12 08:31:32
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > No i postanowiłem sobie , przy okazji - sprawdzić tą koncepcję. Powiem
    > "koledze" kogutkowi w tajemnicy -  mam wywoływacz SENO,
    > i - proszę sobie wyobrazić - kupiłem sobie nawet w TME dodatkowe płytki  do
    > eksperymentów.
    > Zatem wyliczenia drogiego kolegi kogutka o tym ile kosztuje wywoływacz itp -
    > to bym proponował sobie...- no,
    > powiedzmy - w buty włożyć, jako że nie bardzo mnie to interesuje.
    >
    > Dlatego - kogutek - taka rada - starać się odpowiadać w miarę merytorycznie,
    > bo inaczej się trochę na idiotę wychodzi...

    W dobre rady jestem zaopatrzony do jakiegoś siedemdziesiątego roku życia. Twoje
    mi nie potrzebne. Chciałem Ci pomóc kierując na właściwą drogą. Ale Ty druciarz
    jesteś, szukasz oszczędności tam gdzie tylko stracić można. Nie moje małpy nie
    mój cyrk, a co mnie to obchodzi.

  • 23. Data: 2009-06-12 13:41:51
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-12 01:24:11 +0200, "wt" <s...@p...onet.pl> said:

    > Rozpuszczalność NaOH przy 20 stopniach w wodzie wynosi 29,6% wagowo.

    A skąd wziąłeś takie dane???
    IMHO będzie to jakieś 53% wagowo.

    --
    DJ

  • 24. Data: 2009-06-12 20:53:40
    Temat: Re: Re: positiv - laminat z TME - pytanie
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 15:41:51 +0200, DJ
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A skąd wziąłeś takie dane???
    >IMHO będzie to jakieś 53% wagowo.

    Dokładniej 52.2%. Gęstość takiego roztworu wynosi 1.55 g/cm^3.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 25. Data: 2009-06-12 21:19:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Jun 2009 22:53:40 +0200, Paweł Pawłowicz

    Tak, ale to wiecej NaOH niz wody.

    http://en.wikipedia.org/wiki/NaOH
    111g w 100ml wody

    111g NaOH / 211g roztworu = 52.6% ..