  • 1. Data: 2009-06-08 20:57:50
    Temat: Czy ktos sprzedaje w pl Propellera ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Hej.

    Zerkam ostatnio na propellera i jakos tak ciekawie wyglada. Az chce sie
    pobawic. Jesli ktos nie widzial to prosze:

    http://www.youtube.com/watch?v=6gEMKYnUADE&feature=c
    hannel_page

    Czy ktos to w pl sprzedaje? Bardzo mnie korci :)

  • 2. Data: 2009-06-09 07:12:38
    Temat: Re: Czy ktos sprzedaje w pl Propellera ?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6gEMKYnUADE&feature=c
    hannel_page

    > Czy ktos to w pl sprzedaje? Bardzo mnie korci :)
    Ja kupowalem w elfie - 50zl + VAT

    K.

  • 3. Data: 2009-06-09 16:16:30
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=6gEMKYnUADE&feature=c
    hannel_page

    > Czy ktos to w pl sprzedaje? Bardzo mnie korci :)

    Mozesz kupic bezposrednio na stronie parallaxa.