  • Data: 2009-12-01 07:34:34
    Temat: Re: portret - subtelne oświetlenie - parametry ekspozycji
    Od: "Kokos" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławek Drogosz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hf0nvk$n7t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jako kompletny amator w temacie portretu studyjnego mam pytanie :
    > - dla jakich parametrów ekspozycji wykonujecie portrety z subtelnym
    > oświetleniem - lekko oblewającym fragmenty modela(modelki) ?
    >
    > Przykład:
    > http://plfoto.com/2005000.jpg/zdjecie.html
    >
    > Pytam - ponieważ praca z modelem na wysokim ISO i długim czasie
    > ekspozycji - do najłatwiejszych nie należy (ryzyko poruszenia, drogi
    > sprzęt z użytecznym ISO 1600 i wyżej).

    co za czasy... koleś pyta o światło, a oni mu odpowiadają że to sie robi w
    PS....

    co do twojego pytania... czym świecisz? skoro piszesz ze używasz długich
    czasów i wysokich iso to znaczy ze świeczką...
    kup sobie coś mocniejszego wtedy problem długich czasów i iso zniknie, a
    subtelne oświetlenie to kwestia kształtowania swiatła.. strumienica, plaster
    miodu mozesz zrobic to nawet przez palce, byle efekt był dobry, trzeba sobie
    pokombinowac