  • Data: 2009-12-01 15:26:10
    Temat: Re: portret - subtelne oświetlenie - parametry ekspozycji
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bernard Wybierała pisze:

    > Tu to tak na moje oko jedna lampa z softem + blenda z lewej strony. BTW
    > to światło jest nie najlepiej ustawione i generalnie całkowicie mi się
    > nie podoba... Ale to moja opinia...
    > Aha - do takiego światła photoshop nie jest potrzebny...

    Podsumowując dobrze jest poszukać lepszych wzorców, chociażby Twoje
    portfolio :). A właśnie podasz jakieś dobre wzorce jeśli chodzi o takie
    rembrandtowskie oświetlenie? Jako doświadczona osoba przyznasz chyba
    że najwięcej daje czas spędzony na pracy i myślenie przy tym. Chciałem
    tu zapytać jakie jest Twoje zdanie o użyteczności technologi cyfrowej
    przy nauce w studio, czy w ogóle plenerów z użyciem sztucznego
    oświetlenia? No i z tego wątku płynie jeszcze jedna złota myśl że
    dobrego świecenia nie zastąpi żaden magik od photoshopa :).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.