  • 71. Data: 2010-07-08 11:31:41
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-08 11:24, *Artur 'futrzak' Maśląg* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Termostat tak - czujnik parkowania przy okazji.

    No ale to stare dzieje, a Ty piszesz, że ostatnio :)

    > De gustibus :)

    :) - czekam jeszcze na nową Zafirę, może będzie rzut monetą :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 72. Data: 2010-07-08 11:46:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-08, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Tu masz swoje olowiowe luty:
    >
    > http://themustardseed.files.wordpress.com/2009/03/41
    5400769_f29c6e81f8_o.jpg

    > Wiec nie pierdol pan, ze ekologia to zlo, bo caly Twoj nieekologiczny syf
    > laduje najczesciej na podworku ludzi, ktorych nie stac na walke z
    > zasmiecaniem najnowszymi gadzetami, ktore musisz miec co roku.

    No to teraz tego syfu będzie trzy razy więcej.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 73. Data: 2010-07-08 11:52:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    kamil pisze:

    > Wiec nie pierdol pan, ze ekologia to zlo, bo caly Twoj nieekologiczny
    > syf laduje najczesciej na podworku ludzi, ktorych nie stac na walke z
    > zasmiecaniem najnowszymi gadzetami, ktore musisz miec co roku.

    Nie, to sa przewody... jakis odzysk miedzi?
    Lutow ja tam nie widze pseudo ekologiczny matolku.

    --
    Karolek

  • 74. Data: 2010-07-08 12:33:59
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    nalesnik pisze:

    > Moim zdaniem może tu bardziej chodzić o miejsce, a nie czas. Kiedyś
    > japońskie samochody były robione w Japonii, przy użyciu technologii z
    > 20. wieku, a trzymały się raczej przyzwoicie, prawda?

    Dobra obserwacja. Zgadzam się.

  • 75. Data: 2010-07-08 12:58:09
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Co bardziej troskliwi sugerowali mi wizytę w ASO moją Corollą '98, bo
    > "blokują się niby te nowsze, ale nigdy nic nie wiadomo".

    Ty się śmiej, a w mojej się blokuje :) Co prawda w położeniu "0", jakby
    sie przyklejał po dłuższym postoju, ale zawsze.
    ...może ich pozwę? ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 76. Data: 2010-07-08 13:16:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Tak się dzieje jeśli w elektronikę zaopatrujesz się na wyprzedażach w
    > Tesco.

    Ty byś chyba umarł, gdybyś czegoś w podobnym tonie nie stwierdził:)
    Najwyraźniej masz doświadczenie w poszukiwaniu wyprzedaży i jakieś
    dramatyczne przejścia po takich zakupach.

  • 77. Data: 2010-07-08 14:20:50
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-07 16:08, nalesnik pisze:
    (...)
    > Moim zdaniem może tu bardziej chodzić o miejsce, a nie czas. Kiedyś
    > japońskie samochody były robione w Japonii, przy użyciu technologii z
    > 20. wieku, a trzymały się raczej przyzwoicie, prawda?

    Wręcz przeciwnie - chodzi dokładnie o czas, a nie miejsce. Miejsce
    produkcji to kwestia wtórna i w sumie mało kogo interesuje. Teraz
    samochody się inaczej projektuje, inaczej wygląda kwestia podzespołów
    itd.

  • 78. Data: 2010-07-08 16:40:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Ty byś chyba umarł, gdybyś czegoś w podobnym tonie nie stwierdził:)

    Taki już mam styl. ;-)

    > Najwyraźniej masz doświadczenie w poszukiwaniu wyprzedaży i jakieś
    > dramatyczne przejścia po takich zakupach.

    Ja mam właśnie bardzo dobre doświadczenie z nowoczesną elektroniką. Im
    nowsza tym lepsza o ile jest porządna, a nie najtańsza.

  • 79. Data: 2010-07-08 16:53:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-08 11:31, Mirek Ptak pisze:

    > :) - czekam jeszcze na nową Zafirę, może będzie rzut monetą :)

    A jak stanie na sztorc, to kupisz coś francuskiego. A jak rzucisz i nie
    znajdziesz - kupisz coś z ChRL. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 80. Data: 2010-07-08 21:11:34
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On 08 Jul 2010 04:53:19 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Tak się dzieje jeśli w elektronikę zaopatrujesz się na wyprzedażach w
    > Tesco.

    Taaa... Od wielu lat kupujemy serwery Della. Mamy jeszcze jakieś
    niedobitki w typie 2650 i one chodzą, pomimo tego że mają po 7-8
    lat. Były wycofywane z produkcji, bo kończył im się support, a
    nie dlatego, że szlag je trafiał. Po nich kupowaliśmy 2850 i
    2950. Od pewnego czasu cztero-pięcioletnie 2850 padają jak
    muchy, jeden po drugim. Pamięci, dyski, w jednym strzelił
    backplane. Dobrze, jak jeszcze jest dla nich support...

    r.