  • 111. Data: 2010-07-12 14:10:34
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-12 13:29, Szymon Łuczak pisze:
    (...)

    > Taaaa po dziesięciu latach :)

    Pobożne życzenia, choć te starsze były na to odporniejsze.

  • 112. Data: 2010-07-12 17:08:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kamil,

    Thursday, July 8, 2010, 11:27:03 AM, you wrote:

    > Tu masz swoje olowiowe luty:
    > http://themustardseed.files.wordpress.com/2009/03/41
    5400769_f29c6e81f8_o.jpg

    Skąd wiesz, że ołowiowe?

    > Wiec nie pierdol pan, ze ekologia to zlo, bo caly Twoj nieekologiczny syf
    > laduje najczesciej na podworku ludzi, ktorych nie stac na walke z
    > zasmiecaniem najnowszymi gadzetami, ktore musisz miec co roku.

    Teraz dopiero masz zaśmiecanie, jak sprzęt wytrzymuje 2 lata gwarancji
    i niewiele poza tym. I na tym polega biznes. Rzekomo ekologia a tak
    naprawdę, to budowa urządzeń w ten sposób, żeby naprawa była trudna i
    nieopłacalna a psuć mają się tuż po gwarancji.

    Ołów używany do lutowania elektroniki to było mniej niż 1% światowego
    zużycia ołowiu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 113. Data: 2010-07-12 17:10:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szymon,

    Monday, July 12, 2010, 1:29:59 PM, you wrote:

    > Taaaa po dziesięciu latach :)

    Mniej więcej raz na rok muszę radiator na procesorze czyścić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 114. Data: 2010-07-12 17:14:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Szymon,

    Monday, July 12, 2010, 1:28:43 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ostatnia oder została wyłączona rok temu. Na PKP i lepiej sobie radziła
    > niż toto co postawiono zmaiast niej.

    Od 1 maja 2010 roku minęło niewiele ponad dwa miesiące a nie rok:
    http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724,7859796,Cud_i
    nformatyki_PRL_u__Ostatni_komputer_Odra_zgasl.html?b
    o=1
    Ten konkretny egzemplarz pracował w tym miejsciu od 1986 roku czyli 24
    lata.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 115. Data: 2010-07-13 14:14:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Friday, July 9, 2010, 12:50:29 AM, you wrote:

    > O ile dobrze pamiętam to jakoś cztery-pięć lat temu wszedł zakaz
    > używania ołowiu w połączeniach lutowniczych.

    Nie dotyczy serwerowych płyt głównych - są wyłączone z tego zakazu.
    Podobnie jak motoryzacja.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 116. Data: 2010-07-13 14:32:24
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

> [...]
    o=1
    > Ten konkretny egzemplarz pracował w tym miejsciu od 1986 roku czyli 24

    Czas tak szybko leci....