  • 21. Data: 2010-07-06 12:46:27
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 06 Jul 2010 12:23:38 +0200, Artur 'futrzak' Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Oczywiście, że nie. Z ostatniej chwili - Insignia :)

    Ale pismacy zdają się o tym zapominać, a gawiedź klaszcze razem
    z nimi (u Rubika? ;))

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2010-07-06 12:50:28
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Ale pismacy zdają się o tym zapominać, a gawiedź klaszcze razem
    > z nimi (u Rubika? ;))

    Ale o co kaman bo nie kumam?

  • 23. Data: 2010-07-06 12:59:24
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Szymon Łuczak pisze:
    (...)
    > Nie zgodziłbym się komputery są mniej zawodne niż jeszcze parę lat temu.

    Możesz sie nie zgadzać, ale to są fakty.

    > W samochodach jest odwrotny trend stare są mniej zawodne od nowych.....

    Jaki odwrotny? Dokładnie taki sam. Produkuje się tanio i dużo.
    Niekoniecznie dobrze.

    > Poza tym jakbym był obrzydliwie bogaty to pewnie nie kupowałbym 10
    > letnich samochodów i mógł powiedzieć jak niezawodne jest Lambo.

    Aha, Lambo - a co to wspólnego z omawianym zagadnieniem? Ani ono
    bezwaryjne, ani z niego przedmiot codziennego użytku.

  • 24. Data: 2010-07-06 13:13:42
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 06 Jul 2010 12:50:28 +0200, Szymon Łuczak
    <s...@w...pl> wrote:

    > Ale o co kaman bo nie kumam?

    O to, że nie ma się co podniecać doniesieniami gazeciarzy o
    kolejnych recallach, bo więcej w tym polityki i zachowań
    stadnych lemingów niźli informacji merytorycznych? Czy
    Toyoty/Lexusy nagle zaczęły się masowo rozpadać?

    r.
    _____________

  • 25. Data: 2010-07-06 13:29:54
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > A teraz jest moda, żeby walić w Toyotę, nakręcona zresztą przez
    > wielką trójkę, gdy ta była w dupie i paru hamerykanów, których
    > przerosło wrzucenie luzu i naciśnięcie pedału hamulca.
    >
    > To nie jest tak, że tylko Toyota organizuje recalle.

    Dokladnie tak. Od trzynastu lat jezdze Toyotami. W tym roku bedzie kolejna
    :)

  • 26. Data: 2010-07-06 13:34:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Szymon Łuczak pisze:
    > (...)

    > Raz, że to jest oczywiste od dawna, a dwa, ze jakim cudem
    > można tutaj mówić o smutku? Samochód stał się przedmiotem
    > codziennego użytku,

    A w latach 80,90-tych niby nie był (powiedzmy, nie u nas)?
    Poza tym, samochód to nie komputer. Wymagania nie rosną tak szybko
    (osobiście mógłbym powiedzieć że praktycznie wcale nie rosną, ale ja tam
    jestem antygadżeciarzem). Za to stałe wymaganie 10 lat spokojnej jazdy
    jest - wobec pogarszającej się jakości - coraz trudniejsze do spełnienia...
    I to niby NIE jest powód do smutku?

  • 27. Data: 2010-07-06 13:37:58
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Szymon Łuczak pisze:
    > (...)
    >
    > Możesz sie nie zgadzać, ale to są fakty.

    Wchodząc w polemikę kurz w pomieszczeniu z odrą potrafił bardzo dobrze
    unieruchomić cały system. Powiedz kiedy ostatni raz odkurzałeś PCta ?

    > Jaki odwrotny? Dokładnie taki sam. Produkuje się tanio i dużo.
    > Niekoniecznie dobrze.

    > Aha, Lambo - a co to wspólnego z omawianym zagadnieniem? Ani ono
    > bezwaryjne, ani z niego przedmiot codziennego użytku.

    Widziałeś kiedyś lambo na poboczu ? :) Dlaczego Lambo nie jest
    przedmiotem użytku codziennego :) ? nie nadaje się na wyjazd po bułeczki
    :) ?

  • 28. Data: 2010-07-06 13:41:21
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Robert Rędziak pisze:

> [...]
    > stadnych lemingów niźli informacji merytorycznych? Czy
    > Toyoty/Lexusy nagle zaczęły się masowo rozpadać?

    Nie, nie twierdzę tak. Po prostu żyjąc w społeczeństwie informacyjnym
    coraz więcej informacji dociera do zwykłego zjadacza czipsów. Faktem
    jednak jest iż jakość po prostu spadła poprzez kosmicznie dokładne
    wyliczenia. Kiedyś inżynier dawał ciut bardziej wytrzymałe komponenty na
    "zaś" Teraz tego nie uświadczysz.

  • 29. Data: 2010-07-06 14:03:00
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Jakub Witkowski pisze:
    (...)
    > A w latach 80,90-tych niby nie był (powiedzmy, nie u nas)?

    Tego nie powiedziałem, ale rynek był inny.

    > Poza tym, samochód to nie komputer.

    Owszem nie - tylko z tego wiele nie wynika.

    > Wymagania nie rosną tak szybko (osobiście mógłbym powiedzieć
    > że praktycznie wcale nie rosną, ale ja tam jestem antygadżeciarzem).

    Cóż, Ty możesz mieć dowolne wymagania, ale to jest nieistotne
    - podobnie jak moje. Poczytaj choćby grupę - wymagania jak najbardziej
    rosną - z wielu przyczyn. Nie powiem - moje również wzrosły
    i wciąż rosną, choć nie jestem zbyt zdeterminowany w tej materii
    i dam sobie radę bez ABS, klimy, czy elektrycznych lusterek.

    > Za to stałe wymaganie 10 lat spokojnej jazdy jest - wobec pogarszającej
    > się jakości - coraz trudniejsze do spełnienia...

    W obecnych czasach to mrzonka - nie ma już takich samochodów.
    Z ostatnich które znam, to był Golf III, Corolla E10/E11, Carina E,
    Passat B3.

    > I to niby NIE jest powód do smutku?

    Nie, nie jest. Taka jest rzeczywistość i cena postępu. Szkoda tylko
    jednej rzeczy, że ludzie tak łatwo się markeitoidom poddają i wierzą
    w bujdy przez nich opowiadane.

  • 30. Data: 2010-07-06 14:25:28
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Michał Gut pisze:

    > czyli jednak nie dal rady - nie da sie zrobic firmy ktora bedzie wlasnie
    > takim mikropanstwem sama w sobie.

    A co powiesz na KGHM czy najbogatszą gminę w Polsce ? da się. pytaie jak
    długo. Poza tym dziwnie rozważamy bo firmy robiące tylko tyle ile
    potrzeba według twojej oceny też padają i niby nie robią wszystkiego a
    wyjść na swoje nie mogą. To dość skomplikowana materia.

    pomijajac fakt bezsensownosci -

    dlaczego uważasz że to bezsensowne ?

    > moze wlasnie uwalic firmę.

    Uwalić firmę może nawet niekompetentny pracownik.

    > wszystko powinno byc tak proste jak to tylko mozliwe ale nie prostsze:)
    > A.Einstein:)

    Otóż to ale to nie jest odpowiedź na to zagadnienie.