  • 91. Data: 2010-07-09 21:02:45
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 20:58, to pisze:

    > Kupujesz crap to się psuje -- proste.

    Tak tak - Dell, IBM to crap. Garmin pewnie też.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 92. Data: 2010-07-09 21:15:03
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 21:02:45 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak tak - Dell, IBM to crap. Garmin pewnie też.

    Akurat Garmin z jakości (szczególnie softu swojego) nie słynie - co
    urządzenie to inne niedociągnięcia i wady. Inna sprawa że konkurencji
    nie ma (przynajmniej u nas, w segmencie nawigacji turystycznej).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 93. Data: 2010-07-09 21:24:34
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    urządzenie to inne niedociągnięcia i wady. Inna sprawa że konkurencji
    nie ma (przynajmniej u nas, w segmencie nawigacji turystycznej).

    A, żeby nie być gołosłownym - pozostawiłem swój odbiornik (Vista HCx) na
    chwilę na słońcu. I co? I gumowa osłona z przyciskami odlazła, tak jak
    chyba w każdej po takim potraktowaniu :) Naprawa prosta, ale jest to
    nieco niefajne w produkcie za tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 94. Data: 2010-07-09 21:27:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 21:15, MadMan pisze:

    > Akurat Garmin z jakości (szczególnie softu swojego) nie słynie - co
    > urządzenie to inne niedociągnięcia i wady.

    O sofcie nie było mowy (to odrębna kwestia). Chcesz zobaczyć
    sprawnego Garmina GPSII? Służę okazem - wiele tysięcy ze mną
    zrobił i nadal działa idealnie po 13(?) latach.

    > Inna sprawa że konkurencji
    > nie ma (przynajmniej u nas, w segmencie nawigacji turystycznej).

    A co masz konkretnego na myśli?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 95. Data: 2010-07-09 21:53:15
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 21:27:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > O sofcie nie było mowy (to odrębna kwestia). Chcesz zobaczyć
    > sprawnego Garmina GPSII? Służę okazem - wiele tysięcy ze mną
    > zrobił i nadal działa idealnie po 13(?) latach.

    Nie, dzięki. Wiadomo że kiedyś elektronika była mniej zawodna.
    W razie czego mogę pokazać pełnoletnią Amigę 1200, ciągle na chodzie.
    Można z niej ircować, czytać newsy i oglądać (niektóre) strony WWW :)

    A soft to wcale nie odrębna kwestia, chodziło mi tutaj o firmware w
    samych odbiornikach.

    > A co masz konkretnego na myśli?

    To że nie ma map Polski na inne odbiorniki (np. Magellan czy cośtam
    jeszcze na L zdaje się).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 96. Data: 2010-07-09 21:53:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Furda tam żelastwo, nie mam do niego emocjonalnego stosunku.

    Skoro tak, to skąd te żale, smutki?

    > Najcenniejszą dla mnie rzeczą na świecie jest mój czas i moje nerwy.

    Ano właśnie - skoro tak, to należy podchodzić to tych kwestii
    racjonalnie, a nie emocjonalnie.

    > Chcę za uczciwą cenę kupić jakość + prostotę = niezawodność.

    Ty chcesz ;) No cóż - prostotę może kupisz, z jakością też może
    się uda, ale niezawodność? Wyszły trzy samochody...

    > Wkurza mnie, że kiedyś to było możliwe, a teraz nie za bardzo.

    Jak napisałem - postęp. Nie ma co się wkurzać - świat ma taką
    drogę rozwoju. Może nie jest ona najszczęśliwsza, ale taka
    jest.

    > Nazwanie tego "cenę postępu" nie zmienia mojego zapatrywania.

    Nie pisałem o 'zapatrywaniu', tylko o reakcjach z tym związanych.

    > Tym bardziej, że ten postęp mi generalnie wisi (a przynajmniej w tej
    > dziedzinie obyłbym się bez niego przez ostatnich 15 lat, dziękuję)

    A mi niekoniecznie. Pewnie dlatego, że marki francuskie są miłe
    memu sercu i spora część postępu jednak się odbyła więcej niż
    15 lat temu.

    > No bez jaj... ja chcę mieć samochód który przejedzie 300kkm
    > bez większych problemów, a nie taki, który już tyle przejechał :)

    Spokojnie - w tych 20-latkach masz sporą szansę na realizację swych
    marzeń. Zrobiły 300kkm i zrobią drugie tyle w całkiem niezłym
    komforcie. W sumie jedyny problem może być z czynnikiem w klimatyzacji
    - ekologia (R12/R134a), ale w dobrych punktach zastąpią to R409A/413A :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 97. Data: 2010-07-09 22:05:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 21:53, MadMan pisze:
    (...)
    > Nie, dzięki. Wiadomo że kiedyś elektronika była mniej zawodna.

    Jak widać nie wszyscy są tego zdania.

    > W razie czego mogę pokazać pełnoletnią Amigę 1200, ciągle na chodzie.
    > Można z niej ircować, czytać newsy i oglądać (niektóre) strony WWW :)

    Eeee - klona XT na NEC V20 mam odkopać?

    > A soft to wcale nie odrębna kwestia, chodziło mi tutaj o firmware w
    > samych odbiornikach.

    Odrębna. Mowa była o wadliwości samego sprzętu.

    > To że nie ma map Polski na inne odbiorniki (np. Magellan czy cośtam
    > jeszcze na L zdaje się).

    To nic nowego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 98. Data: 2010-07-09 22:26:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > Pięknym przykładem irracjonalnej wiary w lokalizację
    > jest dobra jakość Nissana i zła jakość Dacii.

    Sugerujesz że wbrew powszechnym opiniom nissan
    psuje się tak bardzo jak dacia czy że dacia jest tak
    samo niezawodna co nissany?

  • 99. Data: 2010-07-10 04:34:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Tak tak - Dell, IBM to crap. Garmin pewnie też.

    Jakieś tanie modele -- pewnie tak. Albo nie umiesz używać.

  • 100. Data: 2010-07-10 08:31:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-10 04:34, to pisze:

    > Jakieś tanie modele -- pewnie tak. Albo nie umiesz używać.

    To oczywiste - to te z wyprzedaży z Tesco.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.