  • 101. Data: 2010-07-10 11:05:36
    Temat: Re: porażka.....
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-09 19:56, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > No ostatnio - 3 tygodnie temu? ASO i tak było świetne
    > - wizyta niby umówiona, a oni radośnie - wie Pan, nie możemy
    > wymienić termostatu, ponieważ skończyły nam się uszczelki....

    Nie widzę tego na stronie uokik? Recall czy nie?
    Poza tym podobnie jak ta moja podkładka pod ręczny tak i ten termostat
    nie ma najmniejszego wpływu na bezpieczeństwo - prawda?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 102. Data: 2010-07-10 11:07:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-09 19:02, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Pięknym przykładem irracjonalnej wiary w lokalizację
    > jest dobra jakość Nissana i zła jakość Dacii.

    Dobra jakość Nissana - ja słyszałem coś zupełnie odwrotnego od czasu
    przejęcia tej firmy przez Renault. O Dacii nic złego nie słyszałem (poza
    tym, że zalatuje tanim plastikiem).

  • 103. Data: 2010-07-10 20:47:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 09 Jul 2010 00:50:29 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >O ile dobrze pamiętam to jakoś cztery-pięć lat temu wszedł zakaz
    >używania ołowiu w połączeniach lutowniczych.

    Serwerow nie dotyczy.

    Tak czy inaczej - w komputerach troche sie ostatnio spowolnilo,
    ale 7 lat to zasadniczo prehistoria.
    Oczywiscie klient powinien wymienic serwer dlatego ze za wolny, za
    maly, a nie dlatego ze sie zepsul :-)

    J.

  • 104. Data: 2010-07-10 20:53:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 08 Jul 2010 11:46:09 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    5400769_f29c6e81f8_o.jpg

    >No to teraz tego syfu będzie trzy razy więcej.

    Ale to nie bedzie syf :-)

    Akurat w lutowiach to nie wiem czy tego olowiu byla jakas istotna
    ilosc. Choc zgromadzic cala elektronike z milionowego miasta, zalewac
    deszczem, i zobaczyc ile sie przedostanie do wod gruntowych nawet na
    przygotowanym wysypisku ..

    J.

  • 105. Data: 2010-07-10 23:01:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 10 Jul 2010 20:47:27 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Oczywiscie klient powinien wymienic serwer dlatego ze za wolny, za
    > maly, a nie dlatego ze sie zepsul :-)

    Poważny klient z krytycznymi serwisami i tak wymieni serwer, jak
    mu się support skończy.

    r.
    _____________

  • 106. Data: 2010-07-10 23:16:19
    Temat: Re: pora?ka.....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-10, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > ale 7 lat to zasadniczo prehistoria.
    > Oczywiscie klient powinien wymienic serwer dlatego ze za wolny, za

    Jeśli dobrze realizuje swoje zadania to się go trzyma :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 107. Data: 2010-07-12 11:26:13
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Artur Maśląg pisze:

    > Jasne - zdradź mi teraz ile osób sprawdza po VIN montownię,

    Jeśli chodzi o te Corolle, to całkiem sporo, o ile wiem. Wystarczy
    pierwsza litera i już wiadomo.
    Jeśli chodzi o lepszą elektronikę to samo - ludzie sprawdzają, bo czyni
    im to różnicę.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 108. Data: 2010-07-12 13:28:43
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Daruj sobie tę Odrę, ponieważ nie o tym była mowa, co Ci podkreśliłem.
    > Żebyś dalej nie pytał - tak pracowałem na tym kiedyś, ale ostatnią
    > działającą widziałem ze 20 lat temu (a może to była pozostałości po
    > niej).

    Ostatnia oder została wyłączona rok temu. Na PKP i lepiej sobie radziła
    niż toto co postawiono zmaiast niej.

  • 109. Data: 2010-07-12 13:29:59
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    > Porównujesz Odrę do PC? Wolne żarty - ja mówię o nowoczesnej
    > elektronice, w tym o platformach serwerowych. Porównuję również
    > starsze PC do tych nowszych PC. W serwerowniach mam stosowne
    > układy wentylacyjne, a zwykle blaszaki z nadmiaru kurzu też
    > potrafią się wieszać.

    Taaaa po dziesięciu latach :)

  • 110. Data: 2010-07-12 14:09:05
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-12 13:28, Szymon Łuczak pisze:
    (...)
    > Ostatnia oder została wyłączona rok temu.

    Tak, czytałem o tym i nie było to rok temu, a 3 miesiące.
    Dokładnie 30 kwietnia 2010 - Lublin.
    http://www.computerworld.pl/news/358487/Wylaczono.os
    tatni.komputer.Odra.w.Polsce.html

    > Na PKP i lepiej sobie radziła niż toto co postawiono zmaiast niej.

    Być może. Na którejś z uczelni długo tropiono serwer z Novell-em 3.
    Po chyba czterech lata poszukiwań zlokalizowano go w końcu po kablu
    sieciowym (nie wiem czy to była skrętka, czy jeszcze koncentryk).
    Przez przypadek był zamurowany. Dziwnym trafem cały czas chodził
    bezawaryjnie.