  • Data: 2011-12-16 11:48:45
    Temat: Re: poprawny wielodostęp
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-16, wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com> wrote:

    > Nie ma żadnego "ale" no chyba, że sobie żartujesz ...
    > Zapewnienie możliwości pobierania danych przez wiele app w tym samym
    > czasie (tylko i wyłącznie, bo modyfikować już się nie da), to *nie jest*
    > wielodostęp.

    W takim razie proszę o twoją definicję, bo ma spore szanse być niezgodna
    z pozostałą częścią świata.

    Ja twój termin "wielodostęp" zrozumiałem jako możliwość używania tego
    samego pliku bazy danych przez wiele procesów. To, że niektóre operacje
    muszą być synchronizowane, nijak na to nie wpływa.

    Analogicznie system z jednym procesorem nie może być wielozadaniowy, bo
    w tym samym czasie tylko jedno zadanie naraz może się wykonywać.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot