  • Data: 2011-12-16 13:05:15
    Temat: Re: poprawny wielodostęp
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    M.M. <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pytalem w dziekanacie, a obie odpowiedzi otrzymalem od jakiejs
    > pani ktora uprzednio sie z kims telefonicznie kosultowala.

    > Bez zgody bym sie zle czul tam.

    mozesz zalozyc ze jest to 'domyslna zgoda', byc moze nie
    ma co stawiac kwestii wprost, bo 'tchorzliwi urzedole'
    zaczna wietrzyc jakies problemy i powiedza nie dla 'spokoju'
    ('wlasnej glupoty' niejako) (mimo ze oczywiscie cala sprawa nie
    mialaby zadnych skutkow negatywnych) - tak to chyba niestety
    czesto dziala z takimi decyzjami - - w sumie to wogole warto miec
    pewnie kontakt z uczelnią - ja jak jestem w toruniu (ostatnio
    bylem poznym latem, i zobaczylem ze instytut fizyki nieco
    przebudowali) to zagladam zawsze do wydzialu fizyki chocby
    popatrzec po katach - mam nieskonczone studia bo mam tylko
    licencjat z fizyki teoretycznej, moze nawet nie jestem za
    stary (juz po trzydziestce ale wygladam na 30) by dokonczyc
    studia, ale raczej niestety nie mam warunkow na zwykle
    dostudiowanie tego do konca (wiadomo) - choc gdyby np udalo
    mie sie zatrudnic w toruniu na pol czy 3/4 etatu i przy
    okazji dostudiowac dziennie dwa lata fizyki do konca to bylaby
    to bajka - niestety nie mam najmniejszych umiejetnosci
    organizowania swego zycia :/