  • Data: 2011-12-16 12:46:19
    Temat: Re: poprawny wielodostęp
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-16, M.M. <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Pytalem w dziekanacie, a obie odpowiedzi otrzymalem od jakiejs
    > pani ktora uprzednio sie z kims telefonicznie kosultowala.

    > Bez zgody bym sie zle czul tam.

    Ach, to ty pytałeś dziekanatu! Trzeba było spytać prowadzącego, bo to
    jemu potencjalnie będziesz przeszkadzać. Wzrost zużycia środków trwałych
    i innych materiałów z faktu twojej obecności jest pomijalny, uczelni
    jako instytucji naprawdę nie zrobi to żadnej różnicy.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot