  • Data: 2015-04-01 09:01:25
    Temat: Re: poprawność algorytmu
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 kwietnia 2015 00:08:38 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Przecież się podzieliłem. Wszystko, o czym piszę, staram się
    > dokumentować, podawać odnośniki. Jeżeli masz jakieś konkretne
    > pytanie, to je zadaj, a wówczas postaram się odpowiedzieć
    > w miarę swoich skromnych możliwości

    > Gdzie napisałem, że "dowody formalne to podstawa"? Podstawa czego?

    dowodzenie to tak naprawde postawa kodowania
    - programujac bez przerwy dowodzisz sobie
    ze piszac A a pozniej B wynik bedzie taki jak
    zalożony
    sa to nawet mz zupelnie formalne dowodzenia

    gorzej jest jesli ktos pracuje gdzies w jakiejs
    firmie np pod presja czasu i nie jest do konca
    pewien jak działa np jakies api z ktorym sie
    łaczy wtedy ten łancuch dowodzenia moze sie
    zerwać (mnie np mozno irytowaly moje pierwsze
    doswiadczenia a winapi ktore mz nie bylo w tym
    sensie odpowiednio udokumentowane tak ze mozna
    co najwyzej prawdopodobnie zalozyc a nie
    miec pewnosc ze ten kod jest ok - (pozniej mi
    troche minelo posrednio na skutek powtarzalnosci
    testowania i posrednio tez na skutek ogladania
    innych kodów ktore maja to zrobione tak samo)