  • Data: 2015-04-01 12:03:57
    Temat: Re: poprawność algorytmu
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, April 1, 2015 at 9:01:27 AM UTC+2, firr wrote:

    > dowodzenie to tak naprawde postawa kodowania
    > - programujac bez przerwy dowodzisz sobie
    > ze piszac A a pozniej B wynik bedzie taki jak
    > zalożony
    Zgadzam się, tyle że rzadko kto robi to formalnie. Ja przyznaję,
    że już dawno w ogóle zapomniałem jak się formalnie przeprowadza
    dowody. Może warto byłoby się podszkolić...

    > sa to nawet mz zupelnie formalne dowodzenia
    Właśnie tego nigdy u nikogo nie zaobserwowałem.

    > gorzej jest jesli ktos pracuje gdzies w jakiejs
    > firmie np pod presja czasu
    Nie dość że pod presją czasu, to jeszcze pod innymi
    presjami a do tego nie wie czy za chwile ktoś nie
    zmieni zdania i duża część systemu nie pójdzie do
    kosza.

    > i nie jest do konca
    > pewien jak działa np jakies api z ktorym sie
    > łaczy wtedy ten łancuch dowodzenia moze sie
    > zerwać
    To już w ogóle robi się sieczka.