  • 1. Data: 2011-11-28 11:43:14
    Temat: [popiątkowo] ABS On/Off
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Tak to działa:
    http://ru.fishki.net/picsw/112011/28/pics/pics-0084.
    jpg

    ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2011-11-28 11:46:12
    Temat: Re: [popiątkowo] ABS On/Off
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>
    napisał w wiadomości news:4ed365bb$1@news.home.net.pl...
    > Tak to działa:
    > http://ru.fishki.net/picsw/112011/28/pics/pics-0084.
    jpg

    > ;)

    Wyraźnnie widać, że na piachu ABS wydłuża drogę hamowania.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2011-11-28 12:50:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 11:43, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
    > Tak to działa:
    > http://ru.fishki.net/picsw/112011/28/pics/pics-0084.
    jpg

    Krótka droga hamowania, jeden i drugi musiał mieć Dębice Frigo!!!! ;)

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2011-11-28 12:53:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-28 12:50, DoQ pisze:
    jpg

    > Krótka droga hamowania, jeden i drugi musiał mieć Dębice Frigo!!!! ;)

    WOW, Ty to jestes szyderca.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-11-28 13:14:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 12:53, Karolek pisze:

    >>> http://ru.fishki.net/picsw/112011/28/pics/pics-0084.
    jpg
    > WOW, Ty to jestes szyderca.

    Oczywiście Frigo w BMW, bo tylko taki zestaw najlepiej chAMUJE!!

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-28 13:16:38
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    jpg

    > Oczywiście Frigo w BMW, bo tylko taki zestaw najlepiej chAMUJE!!

    Chcesz być w wielkiej trójce: "Doq to Bydlę"? Moim zdaniem nie warto.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-11-28 13:18:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:16, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Chcesz być w wielkiej trójce: "Doq to Bydlę"? Moim zdaniem nie warto.

    Dlaczego Bydlę - czy chodzi o kolegę Bydlę?? :)

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2011-11-28 13:20:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-28, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Dlaczego Bydlę - czy chodzi o kolegę Bydlę?? :)

    Nie, w mniemaniu kolegi wielka trojca to:
    - DoQ
    - Bydlę

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-11-28 13:27:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:20, AZ pisze:

    > - DoQ
    > - Bydlę

    LOL, szerze mówiąc nie zauważyłem że już jakaś dwójca jest;)
    ATSD wyjątkowo mnie bawi jak niektórzy dostają sraczki na słowa
    Dębica-Frigo-BMW, dosłownie jak Jarkacz na nazwisko Tusk :))

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2011-11-28 13:34:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-28, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > LOL, szerze mówiąc nie zauważyłem że już jakaś dwójca jest;)
    > ATSD wyjątkowo mnie bawi jak niektórzy dostają sraczki na słowa
    > Dębica-Frigo-BMW, dosłownie jak Jarkacz na nazwisko Tusk :))

    Nie zauwazyles ze ludzie maja tak ze wszystkim? Kupi taki cos i od tego
    momentu to cos staje sie najlepsze, bez znaczenia do czego mialo by byc
    uzyte.

    --
    Artur
    ZZR 1200