  • 1. Data: 2011-11-28 14:19:12
    Temat: A mogl kupic Frigo ;-)
    Od: AZ <a...@g...com>

  • 2. Data: 2011-11-28 14:23:31
    Temat: Re: A mogl kupic Frigo ;-)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

  • 3. Data: 2011-11-28 14:37:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 14:19, AZ pisze:

  • 4. Data: 2011-11-28 14:42:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2011-11-28 15:20:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Nov 2011 14:37:33 +0100, DoQ

    >> http://www.youtube.com/watch?v=g1gzzGML1QE
    > Zima znowu zaskoczyła drogowców ;)

    Zwłaszcza, że ten ruski film ma już rok czasu. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 6. Data: 2011-11-28 15:37:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 15:20, Myjk pisze:

    > Zwłaszcza, że ten ruski film ma już rok czasu. :P

    W tym roku również zaskoczy :)

    --
    Paweł

  • 7. Data: 2011-11-29 00:28:07
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "AZ" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    > http://www.youtube.com/watch?v=g1gzzGML1QE
    >
    > ;-)

    kupil zimowki i juz przedobrzyl
    jak widac nie tylko polacy maja tenedncje
    do wiekszej niesmiertelnosci w zimowkach i przy halogenach w mgle

    gosc jak debil zapierd.. ponad 80

  • 8. Data: 2011-11-29 09:35:59
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Oglądając ten filmik od razu popatrzyłem na licznik czasu, bo wydawało
    mi się, że jest 2x przyspieszony.
    Dobrze tak debilowi, że trafił w radiowóz.
    Powinien spalić swoje świadectwo z podstawówki (razem z prawem jazdy)
    tam uczą o czymś takim, jak współczynnik tarcia.
    Jacek

  • 9. Data: 2011-11-30 09:56:24
    Od: Tristen <t...@s...net>

    W dniu 2011-11-28 14:42, DoQ pisze:

    > Bo jest pipą, tzw. miszczu prostej...

    eeetam długo szedł prawie prosto, nie znacie się ;-)

    --
    pozdrawiam
    Tristen