  • 11. Data: 2011-11-28 13:36:19
    Temat: Re: [popiątkowo] ABS On/Off
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-28 13:27, DoQ pisze:

    > LOL, szerze mówiąc nie zauważyłem że już jakaś dwójca jest;)
    > ATSD wyjątkowo mnie bawi jak niektórzy dostają sraczki na słowa
    > Dębica-Frigo-BMW, dosłownie jak Jarkacz na nazwisko Tusk :))

    Jak na razie to jedynymi co dostaja sraczki to Ty i to.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2011-11-28 13:38:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:34, AZ pisze:

    > Nie zauwazyles ze ludzie maja tak ze wszystkim? Kupi taki cos i od tego
    > momentu to cos staje sie najlepsze, bez znaczenia do czego mialo by byc
    > uzyte.

    Owszem, nawet jeszcze dobrze nie sprawdzi albo nie porówna ale już wie
    że najlepsze :)))))

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-11-28 13:45:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Krótka droga hamowania, jeden i drugi musiał mieć Dębice Frigo!!!! ;)

    Niewątpliwie, inaczej byłoby wodowanie!!!

  • 14. Data: 2011-11-28 13:45:17
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-11-28 13:34, AZ pisze:

    > Nie zauwazyles ze ludzie maja tak ze wszystkim? Kupi taki cos i od tego
    > momentu to cos staje sie najlepsze, bez znaczenia do czego mialo by byc
    > uzyte.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dysonans_poznawczy#Dyso
    nans_podecyzyjny

    T.

  • 15. Data: 2011-11-28 13:48:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:36, Karolek pisze:

    > Jak na razie to jedynymi co dostaja sraczki to Ty i to.

    Już nie kochasz BMW?

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2011-11-28 13:51:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Karolek

    > Jak na razie to jedynymi co dostaja sraczki to Ty i to.

    A Ty co dostajesz? Kozie bobki?

  • 17. Data: 2011-11-28 13:53:47
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > LOL, szerze mówiąc nie zauważyłem że już jakaś dwójca jest;)
    > ATSD wyjątkowo mnie bawi jak niektórzy dostają sraczki na słowa
    > Dębica-Frigo-BMW, dosłownie jak Jarkacz na nazwisko Tusk :))

    Frigo, BMW, wąż na feldze, hamowanie na śniegu bez abs na odcinku 4 metrów:
    te w kółko powtarzające się pseudo żarty stały się po prostu naprawdę nudne
    i totalnie nie śmieszne.

    Bezwarunkowo i dożywotnie śmieszne jest: maszpunto oraz kradzież sondy
    lambda.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 18. Data: 2011-11-28 14:00:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-28 13:48, DoQ pisze:

    > Już nie kochasz BMW?

    Nigdy nie kochalem, to byl wybor z rozsadku, co moze niektorych zadziwic.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2011-11-28 14:02:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-28 13:51, to pisze:
    > begin Karolek

    > A Ty co dostajesz? Kozie bobki?

    Powiem szczerze, ze glupi nie jestes, podobnie jak DoQ, ale to
    trollowanie jest juz po prostu nudne.
    Badzcie chociaz kreatywnymi trollami i wymyslcie cos nowego.

    --
    Karolek

  • 20. Data: 2011-11-28 14:38:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-11-2011 13:53, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Bezwarunkowo i dożywotnie śmieszne jest: maszpunto oraz kradzież sondy
    > lambda.

    Ale sam zainteresowany chujami rzuca ;))

    --
    Paweł