    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: pompa paliwa zamiast lejka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 29 Dec 2015 02:14:54 +0100

    Dnia Mon, 28 Dec 2015 23:14:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale pompa musi byc dobrana do makszymalnego apetytu silnika.

    Do tego jeszcze musi zrobić ciśnienie, którego przelewając między
    zbiornikami nie musi.
    W benzynowych MPI około 3-4bar przy których przewala kilkadziesiąt l/h.

    Więc przelewając między zbiornikami bez ciśnienia wydajność będzie sporo
    wyższa, zwłaszcza że zasilanie z pracującego silnika to z 14V, a nominalna
    wydajność pompy policzona pewnie dla 12V.

    Tyle że to pompy są przeznaczone do pracy zanurzone w paliwie - ja nie wiem
    jak w takiej pompie pracującej na wolnym powietrzu będzie się zachowywać
    chłodzenie czy nawet iskrzenie gdzieś na szczotkach (czy jaki tam jest
    silnik?)