  • 11. Data: 2011-11-26 16:35:58
    Temat: Re: pomoże ktoś?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 16:26:46 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Ty zapamiętujesz dla zabawy numery pojazdów jadących przed tobą? Bo
    > kierowca autobusu najpierw nie miał podstaw, by poświęcać szczególną uwagę
    > tablicom samochodu przed nim, później był zajęty niewjeżdżaniem w
    > przewróconego rowerzystę, a później scenic był już zbyt daleko.

    Po potrąceniu (47 sekunda filmu) Scenik znajduje się w odległości około
    30-40 metrów od autobusu. Jeżeli jego kierownik nie potrafi z tej
    odległości przeczytać numeru rejestracyjnego - zdecydowanie nie powinien
    prowadzić autobusu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 12. Data: 2011-11-26 16:53:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Nov 2011 01:18:46 +0100, Kris_Poland

    > zglosc sie do ZKM, czyli komunikacji mieskiej niech
    > ci udostepnia material zrodlowy,

    To JEST materiał źródłowy.

    > sa programy ktore uzywa policka w krajach zachodnich ktore
    > 'dorabiaja' lub powiekszaja cos co nie jest czytelne
    > ten program to rewolucja, kuiedys glonym echem obil
    > sie o jakies media

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 13. Data: 2011-11-26 16:53:51
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-11-26 14:59, DoQ wrote:

    > No, widziałem coś takiego w CSI LasVegas.

    Obydwoje się naoglądaliście chyba ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Vxq9yj2pVWk

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 14. Data: 2011-11-26 16:56:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-11-2011 16:53, dominik pisze:
    > Obydwoje się naoglądaliście chyba ;)
    > http://www.youtube.com/watch?v=Vxq9yj2pVWk

    Mam już taką aplikację w moim nowiutkim iPhone 4S 64KB!!

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2011-11-26 17:02:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

    > Jak dla mnie to ktoś powinien odebrać uprawnienia kierowcy autobusu - z
    > tej odległości powinien był widzieć numery rejestracyjne samochodu i
    > natychmiast dzwonić na policję - OIDP to oddalenie się z miejsca wypadku
    > to jest przestępstwo, a świadkowie przestepstwa mają natychmiast
    > obowiązek to zgłosić.
    > Wszystkie możliwe opcje - nie obserował drogi podczas prowadzenia/nie
    > widział numerów rejestracyjnych z takiej odległości itp - w zasadzie
    > kwalifikują do odebrania uprawnień, przynajmniej tych profesjonalnych.

    Nie zastanawiasz się czasem nad tym, że może warto byłoby trzeźwieć poza
    grupą?

  • 16. Data: 2011-11-26 17:03:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

> [...]
    > 30-40 metrów od autobusu. Jeżeli jego kierownik nie potrafi z tej
    > odległości przeczytać numeru rejestracyjnego - zdecydowanie nie powinien

    Przeczytać to nie do samo, co zapamiętać. Trzeźwiej dalej.

  • 17. Data: 2011-11-26 17:17:54
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-26 16:53, Myjk pisze:
    > Sat, 26 Nov 2011 01:18:46 +0100, Kris_Poland

    > To JEST materiał źródłowy.

    To jest skompresowana mocno stratnie przez YT wersja z której niewiele
    da się odczytać. Żeby cokolwiek zrobić potrzebny byłby oryginalny
    nieobrobiony plik TS czy MPEG czy w czym ta kamera autobusowa nagrywa
    natywnie. Swoją drogą gdyby policji się chciało, to przecież można
    sprawdzić inne kamery CCTV w okolicy, może któraś to auto złapała.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 18. Data: 2011-11-26 17:22:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-26, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > 30-40 metrów od autobusu. Jeżeli jego kierownik nie potrafi z tej
    > odległości przeczytać numeru rejestracyjnego - zdecydowanie nie powinien

    Wiekszych bzdur to dawno nie czytalem. Ale juz mnie to nie dziwi, wkoncu
    to PMS.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-11-26 17:26:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 16:22:13 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Wiekszych bzdur to dawno nie czytalem. Ale juz mnie to nie dziwi, wkoncu
    > to PMS.

    No.. to już zabłysnąłes.

  • 20. Data: 2011-11-26 19:37:31
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    MZ pisze:

    > Swoją drogą gdyby policji się chciało, to przecież można
    > sprawdzić inne kamery CCTV w okolicy, może któraś to auto złapała.

    W artykule opisującym zdarzenie, wspominano, że policja sprawdzała
    kamery monitoringu miejskiego, chyba tez z macdonalda.

    Więc się chciało wbrew pozorom.

    Seco