  • 41. Data: 2011-11-29 22:36:31
    Temat: Re: pomoże ktoś?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Tuesday, November 29, 2011, 6:18:43 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie ironizuj :)
    > Z grubsza sprawa wygląda tak jak dość dawno temu było z powszechnym
    > rozumowaniem: Nyquista znamy, pasmo telefoniczne ma 8 kHz (i dość
    > ostre cięcie), to no ile bps można przepuścić modemem? ;)

    Nyquist mówi jaką najwyższą _częstotliwość_ można odtworzyć a nie jaka
    jest przepustowośc w bps. BTW: modemy 33.6kbps miały prędkość
    modulacji zaledwie ok. 2800 bodów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-11-30 00:44:06
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:jatvs7$el3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > nagrania. Niestety bez powodzenia.

    > I ze 3 osoby mogące widzieć drogę przez przednią szybę. O ile wypatrywały
    > wypadków.

    > Faktem jest, ze nie spisał numerów. A przyczyn może być sporo.

    > Zdecydowanie.

    > Wielkie litery nie są potrzebne...
    >
    > Wszędzie jest możliwe, nie pierwszy wypadek gdzie sprawca ucieka
    > i pozostaje nie wykryty.
    >
    > A swoją droga dziś w faktach TVN opisano jak to nocą w ciemnym polu tir
    > potrącił dwóch pieszych, nie zatrzymał się. A i tak znaleziono kierowcę.

    tak, po zderzaku, a to dlatego ze zona zrobila burde gdzie sie dalo lacznie
    z TV
    gdyby nie to sprawa by poleciala do szuflady by odlezec swoje
    i do umozenia

    w sumie po ciemku to mozna kazdego w ciemnej uliczce zadzgać
    ale tutaj jest bialy dzien i mnostwo swiadkow

  • 43. Data: 2011-11-30 00:47:38
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał
    > w wiadomości news:jatvs7$el3$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Czyli z serii co może prywatny detektyw...

    a co to za problem sprawdzic MARKE AUTA
    KOLOR MAMY i wytypowac adresy, niech sprawdza obtracia auta
    duzo tego bedzie?
    jak duze miasto to masakra, ale jakis KLUCZ musi byc
    moze auto mialo hak?

  • 44. Data: 2011-11-30 00:48:36
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Tez skompresowane stratnie, ale moze troche mniej niz w YT,

    > Jakosc bedzie pewnie jescze gorsza. To nie Londyn, nie ma 10 mln kamer,
    > nie
    > da sie przesledzic do parkingu :-)

    ta a moze VIATool pomoze :)

  • 45. Data: 2011-11-30 00:49:58
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Waldek Godel

    > Przeczytać to nie do samo, co zapamiętać. Trzeźwiej dalej.

    ty TO ?

    co ty masz z tym trzezwieniem co? to rodzinne u ciebie?
    nnuudyyy

  • 46. Data: 2011-11-30 23:55:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Nov 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nyquist mówi jaką najwyższą _częstotliwość_ można odtworzyć a nie jaka
    > jest przepustowośc w bps.

    Otóż to. A dokonując konwersji sygnału przed przesłaniem można dzięki
    temu upakować sygnał o wyższej częstotliwości (no dobra: szerszym
    paśmie, niż wychodzi z Nyquista) w obciętym kanale (kosztem dokładności
    odtworzenia rzecz jasna, Nyquist zakłada "taki sam sygnał" w rozumieniu
    jakościowym).
    I w przypadku filmu też mamy taki numer - nadmiarową informację
    zapisaną dzięki ujmowaniu wiele razy tych samych elementów kadru.

    pzdr, Gotfryd