  • 1. Data: 2011-11-25 16:01:28
    Temat: Re:
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WildS,

    Friday, November 25, 2011, 3:43:46 PM, you wrote:

    > No własnie zauwazylem. Do tego pewien Roman z takiego tico ma jeszcze
    > ochote na moja babę.

    A to sąsiad ma na imię Roman i ma Tico? I dlatego masz takie
    kompleksy do tej marki?

    > A w ogole to powiniennem pewnie temu tico zjechac najlepiej do rowu i
    > zwolnic do 50, zeby sie nie zgubil na drodze.

    Nie znam obyczajów twojego sąsiada z Tico. Mi by starczyło, gdybyś
    patrzył w lusterka i nie mścił się za winę jakiego palanta sprzed
    50km.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-11-25 16:05:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nie znam obyczajów twojego sąsiada z Tico. Mi by starczyło, gdybyś
    > patrzył w lusterka i nie mścił się za winę jakiego palanta sprzed
    > 50km.

    Dobre, dobre... Z moich obserwacji wynika, ze kierowcy TIR-ow czesciej
    zagladaj w lusterka niz ci w osobowkach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-11-25 16:08:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Friday, November 25, 2011, 4:05:15 PM, you wrote:

    > Dobre, dobre... Z moich obserwacji wynika, ze kierowcy TIR-ow czesciej
    > zagladaj w lusterka niz ci w osobowkach.

    Z obserwacji jako motocyklisty - zapewne tak. Tylko, ze motocykle
    na naszych drogach to ułamek procenta użytkowników a samochody
    osobowe to jednak większość.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-11-25 16:13:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Z obserwacji jako motocyklisty - zapewne tak. Tylko, ze motocykle
    > na naszych drogach to ułamek procenta użytkowników a samochody
    > osobowe to jednak większość.

    No ale co za roznica? Patrzmy ilosc ciezarowek vs osobowki. Jakby nie
    bylo, TIR-meni zauwazaja duzo wczesniej jak nadlatuje a za osobwka juz
    musze hamowac... Zeby nie bylo - nie mam zalu, a haslo "patrz w
    lusterka, motocykle sa wszedzie" to dla mnie glupota, mowie tylko to co
    zauwazylem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-11-25 16:51:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AZ,

    Friday, November 25, 2011, 4:13:35 PM, you wrote:

> [...]
    > musze hamowac... Zeby nie bylo - nie mam zalu, a haslo "patrz w
    > lusterka, motocykle sa wszedzie" to dla mnie glupota, mowie tylko to co

    Różnica jest taka, że na autostradzie motocykle i osobówki poruszają
    się z prędkością podobną. I nawet, jak osobówka Ci wyskoczy, to
    różnica prędkości będzie niewielka. Jak przed osobówke wyjeżdża TIR,
    to różnica jest jednak większa.

    Oczywiście pomijam tu idiotów wjeżdżających na autostradę osobówką i
    wlekących się 80km/h, bo to nie jest kategoria "większość".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-11-25 17:46:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Dobre, dobre... Z moich obserwacji wynika, ze kierowcy TIR-ow czesciej
    > zagladaj w lusterka niz ci w osobowkach.

    Raczej rzadziej wykonują manewry.

  • 7. Data: 2011-11-25 18:24:57
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-11-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Z obserwacji jako motocyklisty - zapewne tak. Tylko, ze motocykle
    > na naszych drogach to ułamek procenta użytkowników a samochody
    > osobowe to jednak większość.

    zapraszam na A2 do niemiec do zweryfikowania tego twierdzenia ;)

    --
    WildS

  • 8. Data: 2011-11-25 18:50:22
    Temat: Re: Re:
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dobre, dobre... Z moich obserwacji wynika, ze kierowcy TIR-ow czesciej
    > zagladaj w lusterka niz ci w osobowkach.

    Chyba tylko wtedy, jeśli mają totalnie w d... co w nich widzą.

  • 9. Data: 2011-11-25 19:18:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello WildS,

    Friday, November 25, 2011, 6:24:57 PM, you wrote:

    > zapraszam na A2 do niemiec do zweryfikowania tego twierdzenia ;)

    Nie poczuwam się do bycia Niemcem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-11-25 19:38:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-25, to <t...@x...abc> wrote:
    > begin AZ

    > Raczej rzadziej wykonują manewry.

    Nie chodzi o manewry, TIR-y w wiekszosci zdaza zrobic margines a
    osobowki orientuja sie dopiero jak juz jestem na wysokosci jego szyby
    gwaltownie zjezdzajac na prawo jakby mi to bylo w tym momencie potrzebne
    :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200