  • 21. Data: 2010-04-26 11:51:51
    Temat: Re: [pomoc potrzebna] Fotoradary, policje i mandaty
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 26 Apr 2010 13:28:36 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czluchow bankowo. Straz Gminna w Czluchowie jest pod tym wzgledem
    > przodujaca.

    Kolega dostal od nich dwa jednego dnia ;)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2010-04-26 11:53:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Piotr Klimek napisał(a):

    > Kolega dostal od nich dwa jednego dnia ;)

    Promocja jakas? Trzeci gratis?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-04-26 12:01:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 26 Apr 2010 13:53:07 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Promocja jakas? Trzeci gratis?

    Moze jakas laczona, bo ja dostalem jeden - ale gdzie indziej :)

  • 24. Data: 2010-04-26 12:36:38
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
    > ale masz obowiązek pamiętania komu użyczałeś pojazdu
    > sądy karają za niepamiętanie nie na podstawie własnego widzimisię tylko na
    > podstawie konkretnych przepisów

    a mógłbyś je zacytować? jakas linka?

    b.

  • 25. Data: 2010-04-26 22:42:58
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > a mógłbyś je zacytować? jakas linka?

    hmmm... nie mógłbym :)
    ale myślisz, że jeśli nie zacytuję, to sądy przestaną karać na podstawie
    tych przepisów ?

  • 26. Data: 2010-04-26 22:43:12
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Mozesz odmowic wskazania sprawcy - mandat dostaniesz (za odmowe), ale
    > unikniesz punktow. Sprawdzone. Pzdr. Ritchie.

    Dokładnie tak samo pisałem kilka postów wcześniej
    Niestety kasa wychodzi z tego nieco wyższa niż zwykły mandat, ale jeśli ktoś
    ma podbramkową sytuację z punktami to warto więcej zapłacić.

  • 27. Data: 2010-04-26 22:53:39
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > w pismie stalo ze za przekroczenie chca 380 i 8 punktow a za niewskazanie
    > 350 i bez punktow.

    No to chyba nie miałeś wątpliwości co wybrać, a z drugiej strony ktoś
    oferujący taką alternatywę musiał być naprawdę inteligentny :D
    Ja niestety mam odmienne doświadczenie - tańszy był mandat a punkty i tak
    się już skasowały.
    Tu niestety stawka za "niewskazanie" to pińcet i to w sądzie bo policjanta
    "niewskazanie" nie interesuje.
    A przy okazji drążąc temat wśród "doświadczonych", dowiedziałem się co warto
    a co może skończyć się jeszcze większą kasą - np udawanie, że to nie mój
    samochód/motocykl

  • 28. Data: 2010-04-27 14:08:28
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"

    > Promocja jakas? Trzeci gratis?

    nie - prewencja
    po to w koncu stawiaja fotoradary, zeby szalency nie jezdzili za szybko tam
    gdzie nie ma ku temu warunkow: widza radar zwalniaja
    dlatego najczesciej te radary montuja w pudlach do zludzenia
    przypominajacych kosze na smieci i chowaja sie, zeby nie bylo widac pojazdu
    straszakow gminnych

    --
    ania

  • 29. Data: 2010-04-27 14:16:08
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ania pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"
    >
    > nie - prewencja

    mandat prewencja? prewencyjnie to się robi pogadanki i poucza.
    prewencyjnie, to się szkoli. mandat to kara, nie żadna prewencja.

    > po to w koncu stawiaja fotoradary, zeby szalency nie jezdzili za szybko tam
    > gdzie nie ma ku temu warunkow: widza radar zwalniaja

    hamują! co powoduje również wypadki. i nie, one nie stoją tylko tam,
    gdzie jest niebezpiecznie. stoją też tam, gdzie jest bezpiecznie. stoją
    tam, gdzie łatwo zarobić.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 30. Data: 2010-04-27 14:25:55
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "gildor"

    > mandat prewencja? prewencyjnie to się robi pogadanki i poucza.
    > prewencyjnie, to się szkoli. mandat to kara, nie żadna prewencja.

    nie - prewencja to radar w kuble na smieci - przeciez przed kazdym kublem
    trzeba zwolnic

    --
    ania