  • 1. Data: 2010-04-23 19:32:39
    Temat: (Sprzedam)Nowy, niezarejestrowany Piaggio Zip 50 2T
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Koledze z pracy trafił się jako nagroda skuter Piaggio Zip 50 2T w kolorze
    czarnym. Do tego dostał dwa kaski marki Avina. Nie za bardzo wie co z tym zrobić
    i chętnie odsprzeda. Cena wyjściowa 4500 PLN. Skuter do obejrzenia/kupienia w
    Toruniu. Tel. kontaktowy kolegi: 602 107 278.

  • 2. Data: 2010-04-23 20:16:25
    Od: Arni <n...@s...org>

    wojkop pisze:
    > Koledze z pracy trafił się jako nagroda skuter Piaggio Zip 50 2T w kolorze
    > czarnym. Do tego dostał dwa kaski marki Avina. Nie za bardzo wie co z tym zrobić
    > i chętnie odsprzeda.

    a przypadkiem go nie dostał za lokate w banku?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2010-04-23 21:08:28
    Od: "wojkop" <w...@y...com>

    Arni pyta:
    > a przypadkiem go nie dostał za lokate w banku?

    Nie! Fundatorem był dealer Piaggia a zasługi też inne... :)

  • 4. Data: 2010-04-23 21:37:13
    Od: Arni <n...@s...org>

    wojkop pisze:
    > Arni pyta:
    >
    > Nie! Fundatorem był dealer Piaggia a zasługi też inne... :)

    tak pytalem bo własnie w poniedzialek mam taka nagrode przetransportowac
    z oddziału, myslalem ze to ten sam.