  • 1. Data: 2010-04-23 09:46:59
    Temat: Zerwana tabliczka z VIN'em
    Od: zifratom k <z...@g...com>

    Witam!

    Właśnie zauważyłem podczas odpalania moto po zimie brak tabliczki z
    VIN'em.Jakiś cymbał chyba jaja sobie zrobił.Moto stało kontem po
    sąsiedzku na terenie prywatnej firmy (ochrona 24h).Co w tej sytuacji
    można zrobić -jakis duplikat czy co bo problem chyba będzie już nawet
    z przeglądem :(

    pozdr

    Tom413

  • 2. Data: 2010-04-23 09:54:07
    Temat: Re: Zerwana tabliczka z VIN'em
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 23 Kwi, 11:46, zifratom k <z...@g...com> wrote:

    > Właśnie zauważyłem podczas odpalania moto po zimie brak tabliczki z
    > VIN'em.
    Chodzi Ci o tabliczke znamionowa? Bo sam VIN jest wybity na ramie.

    >Co w tej sytuacji
    > można zrobić -jakis duplikat czy co bo problem chyba będzie już nawet
    > z przeglądem :(
    Oficjalnie (zaslyszane) moe Ci pomoc importer albo (tu duzy znak
    zapytania) jakis wojewoda lub inny wysoki urzad.
    Poki co (teoretycznie - info od diagnosty) drynda nie przejdzie
    badania technicznego.

    Moze Tytus dorzuci pelniejsze/sprawdzone info.

    pzdr, dr
    14/525

  • 3. Data: 2010-04-23 10:07:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    zifratom k pisze:

> [...]
    > sąsiedzku na terenie prywatnej firmy (ochrona 24h).Co w tej sytuacji
    > można zrobić -jakis duplikat czy co bo problem chyba będzie już nawet

    Wg mnie idziesz do wydziału komunikacji i piszesz kwit ze sie tabliczka
    wylopotala na wietrze. Dostajesz skierowanie do stacji diagnostycznej na
    nabicie nowej tabliczki, jedziesz i tam Ci klepia numerki na blaszce i
    przyklejaja na poxipol do ramy.

    Najlepiej to wez do reki i sam przyklej zeby bylo w dyskretnym miejscu
    bo pieknem to ona nie powala i zeby Ci panowie nie pochlapali owiewek
    czy cos.

    KJ

  • 4. Data: 2010-04-23 10:12:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-23, zifratom k <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > sąsiedzku na terenie prywatnej firmy (ochrona 24h).Co w tej sytuacji
    > można zrobić -jakis duplikat czy co bo problem chyba będzie już nawet

    Cos ostatnio bylo. Na przyklad:
    <http://www.bip.powiatswidwinski.pl/home/Pomoc-w-spr
    awach/Jak-zalatwic-sprawe/Wydzial-Komunikacji-i-Drog
    ownictwa/Wydanie-zastepczej-tabliczki-znamionowej.as
    px>

    No i jeszcze:
    <http://www.motoallegro.pl/item974647746_tabliczka_z
    namionowa_tabliczka_zastepcza_plytka.html>

    --
    Artur
    ZZR 1200